barry Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 In de 100% Checklist van een andere site staat dit: Alles wat vet gedrukt is daar weet ik niks vanaf, iemand anders wel? Asset Properties Needed Los Santos Roboi's Food Mart Countryside RS Haul San Fierro Wang Cars Zero's RC Shop Hippy Shopper Vank Hoff Hotel Desert Verdant Meadows Airfield Hunter Quarry Las Venturas Burger Shot Reageren
CJ-SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Roboi's Food Market ( Commerce , LS ) Hippy shopper ( Queens , SF ) Burger Shot ( Redsands West , LV ) deze zijn te verdienen met Courier missie's , ( pakjes rondbrengen ) Ga naar dit ding toe en er staat een Voertuig voor , daar stap je op , brengt pakjes rond en hoppatee het wordt jou asset en dat hotel dat zijn valet missie's , Pak je valet uniform , Bij je kledingkast en dan special , en ga naar het hotel Reageren
Spike Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Reageren
CJ-SA Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Nogal wiedus als deze dingen staan in de 100% checklist <_< Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Nogal wiedus als deze dingen staan in de 100% checklist <_< wat bedoel je met wiedus Bewerkt: 5 december 2004 door juul Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 en ze zijn allemaal nodig voor de 100% . Nogal wiedus als deze dingen staan in de 100% checklist <_< wat bedoel je met wiedus wiedus = logisch Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 In de 100% Checklist van een andere site staat dit:Alles wat vet gedrukt is daar weet ik niks vanaf, iemand anders wel? Asset Properties Needed Los Santos Roboi's Food Mart Countryside RS Haul San Fierro Wang Cars Zero's RC Shop Hippy Shopper Vank Hoff Hotel Desert Verdant Meadows Airfield Hunter Quarry Las Venturas Burger Shot was bedoelen ze met: RS haul en hunter quarry Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 de Quarry is eeen groot bouwterrein bij Las Venturas je kan er ook missies doen. Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ook al je nog in de dessert zit? want ik kom niet verder bij de vliegschool Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Volgens mij wel want de Quarry bevindt zich nog net in de woestijn. Net op het randje vanm Las Venturas. Reageren
Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ook al je nog in de dessert zit?want ik kom niet verder bij de vliegschool Volgens mij niet, je moet daar een story-line missie doen(van LV), daarna kan je pas de andere missies doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.