Jump to content

san fierro riffa tag- in de precieze interieur als die van de johnson house

Recommended Posts

Geplaatst:

IN gta san andreas moet tag sprayen in totaal zijn er 100.....de tags zijn van de gangs: ballas-orange grove family-las varrio aztecas-los santos vagos en ook SAN FIERRO RIFA!!!!!

ik denk geen probleem :engel:

maar dan zie ik opeens dat er naast die spray tag een trap staat----precies dezelfde trap als die in the johnson house----en daar zit die san fierro tag niet.....dus nu moet ik zoeken in bijna alle huizen naar die tag

daat moet nu via d burglary missie moet ik misschien wel bijna alle huizen in LS zoeken

bekijk de 2 fotos goed---zie je dat de muur naast de trap op beide fotos ook blauw is!!

en ook dat de pilaartje die die dingen waar je je hand opzet vasthoud dezelfde vorm heeft

en dan de vloerkleed op de trap ook dezelfde kleu heeft bekijk het maar heel goed!!

Geplaatst:

leuk toeval :puh:.

maar als ik me niet vergis, heb ik ergens gelezen dat die niet meetelt ;).

gelukkig voor u :clown: .

Geplaatst:
leuk toeval :puh:.

maar als ik me niet vergis, heb ik ergens gelezen dat die niet meetelt ;).

gelukkig voor u :clown: .

oo ok dat is fijn om te horem

Geplaatst:

LOL

Die tag is geplaatst door een modder die een SF Rifa tag had gevonden.... Dus hij is niet origineel door Rockstar geplaatst.

Geplaatst:
LOL

Die tag is geplaatst door een modder die een SF Rifa tag had gevonden.... Dus hij is niet origineel door Rockstar geplaatst.

als het een modder is ....waarom staat deze tag ook op wikiGTA :?

Geplaatst:

Ik denk dat diegene wat de foto gemaakt heeft het zo heeft daan dat die tag voorkomt en toen een foto ervan heeft gemaakt.

Geplaatst:
Ik denk dat diegene wat de foto gemaakt heeft het zo heeft daan dat die tag voorkomt en toen een foto ervan heeft gemaakt.

ik snap je niet egt helemaal:?

Geplaatst:

Even een makkelijkere uitleg:

Diegene wat de foto heeft gemaakt heeft zijn SA aangepast zodat er ergens een San Fierro Rifa tag komt. Dan maakt hij een foto ervan en zet hem op WikiGTA.

Geplaatst:
LOL

als het een modder is ....waarom staat deze tag ook op wikiGTA :?

Die foto staat op WikiGTA omdat de tag wel door Rockstar gemaakt is. Ze hebben hem alleen niet in de maps geplaatst, en deze modder heeft dat dus wel gedaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Zover ik weet is er maar 1 huis met zo'n trap?

Hoewel ik er nooit echt op let,, ut gaat mij om het saven.

En als die er echt is, post dan een screen met de locatie(niet de map met alle locaties maar alleen de map met die locatie)

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:

Ja, de modder had de tag ook in The Johnson huis geplaatst dus het zijn screenshots van dezelfde plek.

Voor de duidelijkheid: De San Fierro Rifa Tag is nergens te vinden ingame. Alleen als je hem ergens plaatst met de Map Editor kan je hem sprayen.

Geplaatst:

dat dacht ik al dus dat zou ook wel de reden zijn waarom hij de foto met de spray niet van de hele kamer maakt net als de foto zonder spray.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...