Talietje Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 met welke prog maak je kei mooie graphics voor je spel? (behalve flash!!) ps. ik kan mijn graphics NIET zelf tekenen op het prog dsat ik gebruik voor mijn spel te maken. Reageren
ikt Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Wat voor een (soort) spel? Gebruik gewoon high quality models, textures en een goede engine. Reageren
Talietje Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 het doet er niet toe alee welk prog?????? Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 De meeste mensen op dit forum die zich met graphics (in het algemeen) bezig houden, gebruiken Adobe Photoshop (klik). Natuurlijk kan je ook andere programma's gebruiken, bijvoorbeeld Paint Shop Pro (klik) of Xara (klik). Daarnaast zijn er ook nog eens een aantal programma's die gratis zijn en toch aan je eisen kunnen voldoen. Ik weet op dit moment geen voorbeeld, maar een kijkje op Google is niet altijd onverstandig Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Nee, hij heeft het niet over Artwork maar over graphics van een game/mod. Daarvoor kan je Sketchup of 3DSMAX gebruiken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Nee, hij heeft het niet over Artwork maar over graphics van een game/mod. Daarvoor kan je Sketchup of 3DSMAX gebruiken. Hij wil weten met welk programma hij het beste graphics voor zijn spel kan maken. Graphics maken doe je nog altijd met een tekenprogramma. Uiteindelijk plaats je de graphics op een model, wat je doet in Sketchup of 3ds Max. En met tekenprogramma's kan je inderdaad ook artwork maken Reageren
Talietje Geplaatst: 16 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 eigenlijk bedoel ik zo een prog waarmee je cartoons zelf kan tekenen maar dan zeer mooi, ik gebruikte photoshop maar dat dient eigenlijk meer voor foto's te bewerken. En geen 3D prog!! Reageren
ifc3 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 eigenlijk bedoel ik zo een prog waarmee je cartoons zelf kan tekenen maar dan zeer mooi, ik gebruikte photoshop maar dat dient eigenlijk meer voor foto's te bewerken. En geen 3D prog!! Mischien Swift3D? Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 (bewerkt) eigenlijk bedoel ik zo een prog waarmee je cartoons zelf kan tekenen maar dan zeer mooi, ik gebruikte photoshop maar dat dient eigenlijk meer voor foto's te bewerken. En geen 3D prog!! Ik denk dat je tekenprogramma's bedoelt die werken met vectoren? Bij die programma's kan je een cartoon-achtige afbeelding maken en bij het vergroten en verkleinen wordt het niet pixellig of iets dergelijks. Twee voorbeelden die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken zijn Corel Draw en Xara X. Deze zijn echter niet gratis, en ik weet niet zeker of er wel gratis vectortekenprogramma's bestaan. Wat ik wel weet is dat hier laatst een artikel over stond in de Computer!Totaal. Ik zal dat artikel proberen op te zoeken Edit: @ hieronder: Bedankt Bewerkt: 16 mei 2007 door Thundercover Reageren
ifc3 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 eigenlijk bedoel ik zo een prog waarmee je cartoons zelf kan tekenen maar dan zeer mooi, ik gebruikte photoshop maar dat dient eigenlijk meer voor foto's te bewerken. En geen 3D prog!! Ik denk dat je tekenprogramma's bedoelt die werken met vectoren? Bij die programma's kan je een cartoon-achtige afbeelding maken en bij het vergroten en verkleinen wordt het niet pixellig of iets dergelijks. Twee voorbeelden die ik zo uit mijn hoofd kan bedenken zijn Corel Draw en Xara X. Deze zijn echter niet gratis, en ik weet niet zeker of er wel gratis vectortekenprogramma's bestaan. Wat ik wel weet is dat hier laatst een artikel over stond in de Computer!Totaal. Ik zal dat artikel proberen op te zoeken Gratis vector tekenen: Krita Inkscape Openoffice.org draw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.