Woetsha Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Beste leden, Ik heb een project gemaakt op Microsoft Powerpoint maar nu is het probleem: elke keer als ik op het bestandje klik dan kom ik op het berwerkings gedeelte. Wat moet je doen zodat als je er op drukt dan ineens het project start in plaats van de bewerking programma ?? MVG, Woetsha. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar misschien wel een beetje. Sla het bestand als .pps (diavoorstelling) bij het venster Opslaan als.... Dan start meteen de presentatie op als je dubbel op het bestand klikt. Om dit bestand weer te openen, start je eerst PowerPoint op, en daarna het .pps bestand. Als dit niet goed is, leg je het maar wat beter uit. Mvg, Flitskikker Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Het is gewoon een programma waar je projecten op kunt zetten en dan kan je het tonen door elke keer op de enter-toets te drukken en dan komt het volgende pagina. Maar ik weet alleen niet hoe ik dat moet openen als project ipv berwerken( zie afbeelding) Misschien geeft deze afbeelding meer informatie : Het is een geheim project dus ik heb een paar dingetjes zwart gekleurd ! Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Druk op F5. Dat bedoel ik eigenlijk niet ik bedoel als je op het bestand klikt dan kom je ineens naar wat jij zegt Weet je wat: laat maar ! Reageren
Froop Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Druk op F5. Dat bedoel ik eigenlijk niet ik bedoel als je op het bestand klikt dan kom je ineens naar wat jij zegt Weet je wat: laat maar ! Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar misschien wel een beetje.Sla het bestand als .pps (diavoorstelling) bij het venster Opslaan als.... Dan start meteen de presentatie op als je dubbel op het bestand klikt. Om dit bestand weer te openen, start je eerst PowerPoint op, en daarna het .pps bestand. Als dit niet goed is, leg je het maar wat beter uit. Mvg, Flitskikker Misschien had je laatstgenoemde post iets beter moeten doorlezen. Reageren
Woetsha Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Misschien had je laatstgenoemde post iets beter moeten doorlezen. Ik heb het al gevonden ipv .pps staan daar allemaal onderwerpen bv: OPSLAAN Als: Voorstelling,... en dan moet je "powerpoint voorstelling" drukken en dan lukt het wel dus wat flitskikker zei was niet correct ! Maar goed, het is gelukt ! Bedankt Flitskikker en Froop. MVG, Woetsha Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Misschien had je laatstgenoemde post iets beter moeten doorlezen. Ik heb het al gevonden ipv .pps staan daar allemaal onderwerpen bv: OPSLAAN Als: Voorstelling,... en dan moet je "powerpoint voorstelling" drukken en dan lukt het wel dus wat flitskikker zei was niet correct ! Maar goed, het is gelukt ! Bedankt Flitskikker en Froop. MVG, Woetsha En wat is de extensie van een PowerPoint-voorstelling? Juist, .pps! Wat Flitskikker zei, was dus wel correct Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.