stalsken Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ik ontbreek nog een van de vier horse shoes 28, 25, 40, 45 mar ik vind niet welke kan iemand mij helpen. en wilt iemand de missie zeroing in uitspelen aub. GTASAsf4.b
-Matthijs- Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) Zeroing - Mission Passed! Beloning: $5000,- - Respect + - Je kan voertuigen modden bij Wheel Arch Angels. De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Note: Ik kwam er net achter dat ik SAMA per ongeluk heb weggehaald bij een grote schoonmaak op de PC. Misschien wil iemand anders die voor zijn lief nemen? HerrieM? Bewerkt: 5 mei 2007 door -Matthijs-
HerrieM Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) stalsken, er ontbreekt maar 1 Horseshoe, en dat is nummer 28 van WikiGTA. De hoefijzer ligt op het vliegveld van Las Venturas, en is gewoon op de grond te vinden. zie deze screenshots Bewerkt: 5 mei 2007 door HerrieM
Recommended Posts