headhunterke Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ben juist aan de missie Amphibious Assault bij Woozie (W) maar ik moet "more underwater ability" hebben. Dus zwemmen veronderstel ik... Moet ik daarbij duiken of gwn zwemmen? En als het duiken is, hoelang moet ik dat doen, want het is beu dat je elke keer moet wachten tot je adembalkje is bijgevuld headhunterke... >>> Door Bling: Verplaatst naar 'SA Missie Hulp'. <<< Reageren
Preddy Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 ben juist aan de missie Amphibious Assault bij Woozie (W) maar ik moet "more underwater ability" hebben. Dus zwemmen veronderstel ik... Moet ik daarbij duiken of gwn zwemmen? En als het duiken is, hoelang moet ik dat doen, want het is beu dat je elke keer moet wachten tot je adembalkje is bijgevuldheadhunterke... Het is inderdaad de optie "duiken" die je moet doen om die "underwater ability" te verbeteren. Spring ergens in diep water en duik onder, totdat je bijna buiten adem bent, want dan moet je weer naar boven. Het duurt dan inderdaad eventjes totdat je adembalkje gevuld is, maar in de tussentijd kan je wat anders doen (tv kijken ofzo). Daarna herhaal je het proces weer. Het doel is 20% Lung Capacity te halen, waar je denk ik zo'n 20 tot 30 minuten mee bezig bent. Zorg gewoon dat je wat te doen hebt wanneer het balkje weer wordt bijgevuld, dan valt het wel mee eigenlijk. Reageren
Grove4L Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Je kan ook het duiken nuttig maken door ondertussen de Oysters te verzamelen. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ik doe gewoon code van infinite lung capacity lekker vals spelen Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ik doe gewoon code van infinite lung capacitylekker vals spelen Ja dat kan ook Maar je zal niet meer de 100% halen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Ja dat kan ook Maar je zal niet meer de 100% halen Dat is niet waar. Cheaten kun je zoveel doen als je wil, zo lang je de schadelijke cheats maar niet gebruikt. Onder die schadelijke cheats vallen de RIOT cheat en de pedestrian cheats. De overige cheats zoals die voor wapens, health of deze voor de lung capacity zijn niet schadelijk voor het spel, de savegame of het verder verloop. ik doe gewoon code van infinite lung capacitylekker vals spelen Correct me i'f I'm wrong, maar ik meende dat deze cheat het niet deed als je hem gebruikte voor deze missie. Het balkje was vol, maar desondanks wou de missie niet starten. Ik heb het een tijd terug eens uitgeprobeerd en destijds werkte de cheat meen ik niet. Maar goed, dat is me alweer te lang geleden om het goed voor de geest te halen. Reageren
-eend- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Hij werkt wel, want ik had 'm ook gebruikt bij die missie. Reageren
K.O. Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Je krijgt volgens mij geen lung capacity erbij, maar met de cheat kun je de hele tijd onderwater blijven, waardoor je je lung capacity sneller omhoog krijgt. In de missie zelf kun je de cheat inderdaad ook gewoon gebruiken. Niet dat het nodig is of zo, als je boven komt kun je gewoon 1 seconde naar beneden duiken en die gasten denken al dat je een zeehond bent ofzo Desondanks maakt het het toch makkelijker om gewoon in een keer naar de andere kant van de boot te zwemmen onderwater... Reageren
Dx11 Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Je krijgt volgens mij geen lung capacity erbij, maar met de cheat kun je de hele tijd onderwater blijven, waardoor je je lung capacity sneller omhoog krijgt. In de missie zelf kun je de cheat inderdaad ook gewoon gebruiken. Niet dat het nodig is of zo, als je boven komt kun je gewoon 1 seconde naar beneden duiken en die gasten denken al dat je een zeehond bent ofzo Desondanks maakt het het toch makkelijker om gewoon in een keer naar de andere kant van de boot te zwemmen onderwater... Nog een tip, zolang je bovenwater niet zwemt, zien ze je niet... Reageren
ContRa Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Bij die missie heb ik een b oot overgenomen onder gedoken toen op gesprongen op die boot alles neer geknalt en toen naar die grote boot. Reageren
headhunterke Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Bij die missie heb ik een b oot overgenomen onder gedoken toen op gesprongen op die boot alles neer geknalt en toen naar die grote boot. da's ook en optie natuurlijk maar je moet wel die 20% hebben he maar soit, zit ondertussen al bijna aan de 90% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.