Jump to content

99%/100%


janna

Recommended Posts

hey mensen heeft iemand a.u.b voor mij een 99% game of een 100% game.
Jawel hoor, je kunt 100 %-savegames voor alle delen uit de GTA-serie vinden in onze Downloads. Mocht je Vice City op de PC spelen, dan kun je hier een 100 %-savegame downloaden: *KLIK*. Speel je Vice City op de PlayStation 2, dan moet je hier wezen: *KLIK*. Lees de bijgevoegde instructies om de savegame op de correcte manier te gebruiken.

Veel succes en plezier ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen heeft iemand a.u.b voor mij een 99% game of een 100% game.
Jawel hoor, je kunt 100 %-savegames voor alle delen uit de GTA-serie vinden in onze Downloads. Mocht je Vice City op de PC spelen, dan kun je hier een 100 %-savegame downloaden: *KLIK*. Speel je Vice City op de PlayStation 2, dan moet je hier wezen: *KLIK*. Lees de bijgevoegde instructies om de savegame op de correcte manier te gebruiken.

Veel succes en plezier ermee!

ik snap het niet ik krijg een schema ervan hoe groot het is enzo. Maar kan hem niet downloaden hoe ?

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen heeft iemand a.u.b voor mij een 99% game of een 100% game.
Jawel hoor, je kunt 100 %-savegames voor alle delen uit de GTA-serie vinden in onze Downloads. Mocht je Vice City op de PC spelen, dan kun je hier een 100 %-savegame downloaden: *KLIK*. Speel je Vice City op de PlayStation 2, dan moet je hier wezen: *KLIK*. Lees de bijgevoegde instructies om de savegame op de correcte manier te gebruiken.

Veel succes en plezier ermee!

ik snap het niet ik krijg een schema ervan hoe groot het is enzo. Maar kan hem niet downloaden hoe ?

Op de betreffende pagina waar je terecht komt na het klikken op de link staat inderdaad eerst de informatie over de download. Maar als je iets aandachtiger kijkt zie je daaronder een advertentie van Google en dáár weer onder zie je een knop met Download dit bestand. Daar moet je dus op klikken om de savegame te downloaden.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...