Jump to content

Probleem met opstarten


janna

Recommended Posts

Gamefout, spel opnieuw instaleren en klaar is kees, of je savefile is corrupt. Als het corrupt is gebruik dan de zoekfunctie want daar over zijn er al genoeg.

P.S. Ik wil niet moderatorachtig overkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je auto's gemod ??? Zo, ja dan kan het zijn dat je een verkeerde bestandsnaam hebt ingevuld bij ImgTool of een ander programma, bij de bestandsnaam. Dat had ik namelijk. Ik wou een andere politiewagen en had police.txd (of .ddf) verandert door police1.txd(of .ddf). Toen ik die 1 weghaalde was het goed en startte hij weer goed op

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensen ik start GTA: VC op. En dan open ik me load game. Hij laad tot het eind en dan hoor je een piep en sluit ie automatisch af hoe kan dit ?

Je hebt waarschijnlijk een mod geinstalleerd die het niet doet. Of je hebt het verkeerd geinstalleerd. Maar het kan ook zijn dat je new-game moet beginnen! Met veel mods kan je de savegames niet laden. Dan moet je new-game doen.

Ik zou eerst proberen new-game te doen. Lukt dat niet, dan moet je VC opnieuw installeren en de mod ook.

Veel succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine toevoeging op spoeky, je zou ook de mod 'fout' verwijderd kunnen hebben. Dus je had een mod geinstalleerd, en dan heb je die gedeeltelijk verwijderd. Of je hebt dan per ongeluk teveel gedeleted!

Apple-mAc :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...