big smoke barone Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 hoi ik ben nieuw en heb een vraag hoe moet je stelen?? ik heb al op wikigta gekeken alleen het lukt me niet alvast bedankt Reageren
iamyourghost Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 hoi ik ben nieuw en heb een vraag hoe moet je stelen?? ik heb al op wikigta gekeken alleen het lukt me nietalvast bedankt voor wat heb je hem want ik heb voor de ps2 je loopt heel zachtjes zonder op kruis tedruken als het een beetje hoog is stop je tot het weer laag is Reageren
big smoke barone Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ik heb hem op de PC maar wat bedoel je?? Reageren
Donwell Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik neem aan dat je de Burglary Missions bedoelt. In deze missies is het de bedoeling dat je inbreekt in huizen tussen 20.00 en 6.00 uur. In elke stad staat een 'eigen' Burglary Busje, waarmee je kunt inbreken. Stap in deze wagen, druk op 2 (tussen die tijden) en zoek naar een huis om in te breken. Loop naar binnen, en druk op C of de Linker Alt toets. Hiermee wordt je niet gehoord. Loop nu naar bijvoorbeeld de TV toe en druk op de RETURN toets (standaard F en ENTER). CJ heeft nu het voorwerp vast. Houd LAlt ingedrukt en loop terug naar buiten. Loop naar je busje en druk weer op de RETURN toets. Nu heb je iets gestolen. Ga zo door in dezelfde en verschillende huizen. Mocht er iemand in huis zijn, ren er dan zo snel mogelijk uit, anders heb je Heat Level 2 (2 sterren). Veel succes ermee verder! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 lees dit hier anders even >><< dan kom je al wat verder Reageren
big smoke barone Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) dat lukt mij juist niet ik gaa (bijv) tegen de TV staan en druk op enter of F maar ik kan het niet optillen en ik zie bij schreenshots dat er altijd noise moet staan en dat staat bij mij nie en ik heb dat al gelezen groot-duimpje Bewerkt: 6 mei 2007 door big smoke barone Reageren
Bling Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik zal proberen het wat duidelijker uit te leggen, zodat je het wellicht wel zult snappen. Allereerst, je hebt een zwarte Boxville nodig, die te vinden is op een aantal locaties. Als je tussen 20:00 en 6:00 uur in dit voertuig stapt, zul je de mogelijkheid hebben om met dit voertuig de zogenoemde Burglary Mission starten. Nu hebben vele huizen in San Andreas een gele marker voor de voordeur, wat dus betekent dat je hier kunt inbreken. Je kunt in elk huis TV's, stereo's en videorecorders stelen, die je op kunt pakken d.m.v. de "Enter"-toets. Deze goederen moet je vervolgens achter in het busje zetten, wat je ook kunt doen d.m.v. de "Enter"-toets (wanneer je je achter het busje bevindt). Deze goederen kun je ten slotte afleveren bij de aangegeven bestemming, waarna je er vervolgens een flinke som geld voor in ontvangst mag nemen. Een leuke zijmissie dus, maar niet nodig voor het voltooien van de 100%. Tevens kun je op deze pagina van WikiGTA meer informatie vinden, omtrent de 'Burglary Mission'. {Edit} Een beetje laat, maar wellicht heb je ook nog wat aan deze informatie. Reageren
big smoke barone Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 bedankt dat je het zo goed uitlegt maar het lukt me niet om (bijv) de TV op te tillen Reageren
Puma Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 bedankt dat je het zo goed uitlegt maar het lukt me niet om (bijv) de TV op te tillen Als het goed is krijg je uitgebreide uitleg wanneer je die missie begint of wanneer je het huis binnenkomt over hoe je zoiets moet doen, een tekst in beeld rechts- of linksboven bijvoorbeeld. Waarschijnlijk is dit je 'enter-vehicle-' knop (de knop waarmee je in een voertuig stapt (of jat )), gezien het op de Ps2 /\ is (volgens mij) en je daarmee óók in een voertuig stapt. Hopelijk lukt het nu, Succes, Grtz Puma. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 bedankt dat je het zo goed uitlegt maar het lukt me niet om (bijv) de TV op te tillen ik heb het zelf op de ps2 maar dan staat er bovenin je scherm dan je enter moet drukken om de TV bijvoorbeeld te pakken. als dat niet het geval is jah .. dan ben je denk ik de missie niet aan het doen Reageren
big smoke barone Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 maar moet ik ertegen aan staan of net niet maar ik doe de missie wel Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 maar moet ik ertegen aan staan of net niet maar ik doe de missie wel Als je er gewoon vlak voor staat dan zal je een berichtje krijgen welke toets je moet indrukken om de TV vb op te pakken. Is het niet op de PS2, het driehoekje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.