Jump to content

windows movie maker crash

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

weet iemand hoe het komt dat windows movie maker constant crasht bij het importeren van een 3e of 4e filmpje,

hij crasht steeds naar de desktop zonder een melding of iets, gewoon een bug zei iemand, maar ik moet er toch om de een of andere manier van af kunnen geraken.

Geplaatst:
Hey,

weet iemand hoe het komt dat windows movie maker constant crasht bij het importeren van een 3e of 4e filmpje,

hij crasht steeds naar de desktop zonder een melding of iets, gewoon een bug zei iemand, maar ik moet er toch om de een of andere manier van af kunnen geraken.

EDIT: heb een engelse versie afgehaald, maar crasht nog steeds :s

Geplaatst:

Dat heb ik ook wel eens gehad ja. Bij mij lag het toen aan het filmpje dat importeerde, dat was beschadigt ofzo. Probeer eens een andere filmpje te importeren ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het ligt niet aan het filmpje dat je importeert. Het is gewoon een fout in Moviemaker zelf. Ik had het zelfs zo erg dat ik hem aanklikte, dan stond ie 2 seconden open en werd het programma weer afgesloten. Het ging pas weer goed toen ik Windows opnieuw had geinstalleerd.

Bewerkt: door gta_rulez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...