Jump to content

GTA Vice City Back to the Future Mod!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey lezers,

Ik heb zojuist GTA VC geinstalleert :engel: en heb de BTTF* Mod gevonden en geinstaleerd.

Als je hem nog niet hebt kun je hem hier downloaden: BTTF Mod

Nu is mijn vraag of deze mod ook in GTA SA gemaakt kan worden!

Van J.V 8)

* Back to the Future

Edit: volgens mij hoort dit onderwerp thuis in het GTA Modding Help gedeelte... :$

Sorry...

Bewerkt: door Johannes47
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Is dit weer eentje waar je alleen met de DeLorean kan vliegen en brandende bandensporen kunt maken of zijn er ook andere maps en gebouwen?

Geplaatst:

Er is al een Back to the Future mod voor GTA: San Andreas. Op deze pagina kan je hem downloaden. Volgens mij zit er verder niks bij, dus alleen de auto.

• 7 maanden later...
Geplaatst:
Er is al een Back to the Future mod voor GTA: San Andreas. Op deze pagina kan je hem downloaden. Volgens mij zit er verder niks bij, dus alleen de auto.

in de 0.2D versie van de VC BTTF mod zijn nog veel meer dingen geinstalleert;) het verkeer is aangepast en dr staat een TIME TRAIN op de vercetti mancion;) als je een Delorean naar de Sunshine garage brengt en die in de garage propt waar je normaal die auto zoektocht hebt kan je de delorean aanpassen in een BTTF1 delorean;) je moet plutonium hebben om te time travelen:P;)

nou suc6 er mee;)

btw hij is hier te downloaden:

http://www.moddb.com/mods/8553/back-to-the...ure-hill-valley

Geplaatst:

Bedankt Ahsketchum22!

Deze is veel nieuwer dan die van mijn link.

Van Johannes47

Ps. Mooie topic bump Ashketchum22! :D

Geplaatst:

Gek hè, dat die link dan nieuwer is. :7 Ik heb de VC BttF mod gehad ja, momenteel staat ie er niet op. Was een erg leuke mod. Een SA versie zal er vast wel ergens zijn. Zolang er niet voor elke mod een topic wordt aangemaakt met de vraag of mensen die mod hebben, leuk topic! :7 Van driekwart jaar geleden! :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik ben hier nieuw en volg dit allemaal al een tijdje.. Maarja, daar gaat het me niet om.

Weet iemand hier ook een paar skins van Back To The Future voor BTTF Hill Valley? Dat zou misschien wel leuk zijn om echt helemaal in Hill Valley te zitten. :D

Speedball

Welkom op dit Forum! :)

Post het maar >>hier<<, daar wordt je wel geholpen ;)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
  • 4 weken later...
Geplaatst:

ik ben em nu aan t downloaden voor gta vc, maar over die delorean.. welke auto verplaatst hij?

op utube heb ik gezien dat ie mogelijk de deluxo vervangt dat bij mij al een batmobile is :S duzz verplaatst ie de deluxo of..?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb de 0.2d versie van de bttf mod voor gta vc ik heb alles goed gedaan

maar als ik het spel op start klik ik op new game en loopt ie vast wat nu?

alvast bedankt! :cya:

• 1 maand later...

heb je al een andere mod? want (soms) met 2 mods doet ie het niet meer... dan moet je vc opnieuw installeren.

p.s. waar kan je die bttf mod dan downloaden?

Bewerkt: door gta vcs-freak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...