Jopper47 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Heey lezers, Ik heb zojuist GTA VC geinstalleert en heb de BTTF* Mod gevonden en geinstaleerd. Als je hem nog niet hebt kun je hem hier downloaden: BTTF Mod Nu is mijn vraag of deze mod ook in GTA SA gemaakt kan worden! Van J.V * Back to the Future Edit: volgens mij hoort dit onderwerp thuis in het GTA Modding Help gedeelte... :$ Sorry... Bewerkt: 6 mei 2007 door Johannes47 Reageren
Siempie Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Is dit weer eentje waar je alleen met de DeLorean kan vliegen en brandende bandensporen kunt maken of zijn er ook andere maps en gebouwen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Er is al een Back to the Future mod voor GTA: San Andreas. Op deze pagina kan je hem downloaden. Volgens mij zit er verder niks bij, dus alleen de auto. Reageren
ashketchum22 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Er is al een Back to the Future mod voor GTA: San Andreas. Op deze pagina kan je hem downloaden. Volgens mij zit er verder niks bij, dus alleen de auto. in de 0.2D versie van de VC BTTF mod zijn nog veel meer dingen geinstalleert;) het verkeer is aangepast en dr staat een TIME TRAIN op de vercetti mancion;) als je een Delorean naar de Sunshine garage brengt en die in de garage propt waar je normaal die auto zoektocht hebt kan je de delorean aanpassen in een BTTF1 delorean;) je moet plutonium hebben om te time travelen:P;) nou suc6 er mee;) btw hij is hier te downloaden: http://www.moddb.com/mods/8553/back-to-the...ure-hill-valley Reageren
Jopper47 Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Bedankt Ahsketchum22! Deze is veel nieuwer dan die van mijn link. Van Johannes47 Ps. Mooie topic bump Ashketchum22! Reageren
K.O. Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Gek hè, dat die link dan nieuwer is. Ik heb de VC BttF mod gehad ja, momenteel staat ie er niet op. Was een erg leuke mod. Een SA versie zal er vast wel ergens zijn. Zolang er niet voor elke mod een topic wordt aangemaakt met de vraag of mensen die mod hebben, leuk topic! Van driekwart jaar geleden! Reageren
Speedball Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 Hallo, Ik ben hier nieuw en volg dit allemaal al een tijdje.. Maarja, daar gaat het me niet om. Weet iemand hier ook een paar skins van Back To The Future voor BTTF Hill Valley? Dat zou misschien wel leuk zijn om echt helemaal in Hill Valley te zitten. Speedball Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 (bewerkt) Welkom op dit Forum! Post het maar >>hier<<, daar wordt je wel geholpen Bewerkt: 11 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Amigo48 Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 ik heb dezen mod HIJN IS EEN WORD COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren
Jusser Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 ik ben em nu aan t downloaden voor gta vc, maar over die delorean.. welke auto verplaatst hij? op utube heb ik gezien dat ie mogelijk de deluxo vervangt dat bij mij al een batmobile is :S duzz verplaatst ie de deluxo of..? Reageren
Amigo48 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 de deel 1 deloan vanvangt de deluxo Reageren
homeboy-m5 Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 ik heb de 0.2d versie van de bttf mod voor gta vc ik heb alles goed gedaan maar als ik het spel op start klik ik op new game en loopt ie vast wat nu? alvast bedankt! Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) heb je al een andere mod? want (soms) met 2 mods doet ie het niet meer... dan moet je vc opnieuw installeren. p.s. waar kan je die bttf mod dan downloaden? Bewerkt: 9 september 2008 door gta vcs-freak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.