Jump to content

Army Base


janna

Recommended Posts

Hey mensen heeft iemand mss een plaatje waar de army base is ik kan hem nergens vinden
De legerbasis is in het zuiden van het westelijke eiland van Vice City te vinden. Ten noorden van het vliegveld om precies te zijn...maar aangezien ik nu al zuid, west en noord heb genoemd zal ik om eventuele onduideljikheden te voorkomen even een kaartje voor je maken.

Edit >> Een kaartje maken is niet nodig, aangezien WikiGTA de officiële map op de site heeft staan. Deze kaart krijg je ook bij het originele spel, maar hier is de kaart online te bezichtigen: *KLIK*. Zoals gezegd bevindt de Fort Baxter Air Base, zoals de legerbasis voluit heet, zich op het westelijke eiland. In het groengekleurde deel in het zuidwesten van de map moet je zijn. Onder dat deel zie je in tekst Escobar International Airport en boven dat deel staat Fort Baxter Air Base. Je moet dus in het noorden van dat blok zijn.

Ik denk dat je het nu wel moet vinden, dus veel succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, als je voor het vliegveld staat moet je rechts en dan die weg volgen. Eerst ga je een bocht om, dan een stuk rechtdoor en krijg je nog een bocht.

Na die tweede bocht ligt het aan je linkerkant.

Kan niet missen :engel:

Groeten, SabreTurbo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...