gta_player Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ik heb eff een vraagje ik heb saints row al uitgespeelt maar op de achterkant van het doosje staat een personage met z'n pimp jas en z'm pimp petje en z'n bril maar ik kan dat nergens vinden in de game of bij de kleding winkels wie weet waar ik die kleding kan hale Reageren
SWYV Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 is het niet verkrijgbaar na de zijmissie "pimp" ? de missie waarbij jij de hoertjes moeten ophalen en dan terugbrengen bij de eigenaar (die linkse gebied nabij de Chinatown) in die grasgebied daar moet jij de pimp missie doen Reageren
gta_player Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 moet ik dan die h*ren halen en brengen tot lvl 8 en daarna is dat vekrijgbaar Reageren
gta_player Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ik zal is gaan kijken in chinatown en kijken of het mij lukt om die kleding te vinden Reageren
Suburban Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) dat krijg je idd. nadat je de pimp missies van de Carnales ( volgens mij ) hebt gehaald. de rest van die gast op het hoesje is gewoon te krijgen ( impresions en on thin ice ) Bewerkt: 6 mei 2007 door Suburban Reageren
SWYV Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Suburban, idd de rode gang is die carnales waar die pimp missies te doen is aan de bossen gebied met een caravan nabij de Chinatown, daar moet jij het behaald hebben om dit kledij te verkrijgbaar Reageren
gta_player Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) dat krijg je idd. nadat je de pimp missies van de Carnales ( volgens mij ) hebt gehaald. de rest van die gast op het hoesje is gewoon te krijgen ( impresions en on thin ice ) krijg je hem ook als je die vice kings (snatch activity) doet Bewerkt: 6 mei 2007 door gta_player Reageren
Suburban Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 dan krijg je een ander object of een baron ( auto ) of de pimp sieraden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.