Jump to content

saints row kleding

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb eff een vraagje ik heb saints row al uitgespeelt maar op de achterkant van het doosje staat een personage met z'n pimp jas en z'm pimp petje en z'n bril maar ik kan dat nergens vinden in de game of bij de kleding winkels wie weet waar ik die kleding kan hale :bier:

Geplaatst:

is het niet verkrijgbaar na de zijmissie "pimp" ?

de missie waarbij jij de hoertjes moeten ophalen en dan terugbrengen bij de eigenaar (die linkse gebied nabij de Chinatown) in die grasgebied daar moet jij de pimp missie doen

Geplaatst:

ik zal is gaan kijken in chinatown en kijken of het mij lukt om die kleding te vinden

Geplaatst: (bewerkt)

dat krijg je idd. nadat je de pimp missies van de Carnales ( volgens mij ) hebt gehaald.

de rest van die gast op het hoesje is gewoon te krijgen ( impresions en on thin ice )

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

Suburban, idd de rode gang is die carnales

waar die pimp missies te doen is aan de bossen gebied met een caravan nabij de Chinatown, daar moet jij het behaald hebben om dit kledij te verkrijgbaar

Geplaatst: (bewerkt)
dat krijg je idd. nadat je de pimp missies van de Carnales ( volgens mij ) hebt gehaald.

de rest van die gast op het hoesje is gewoon te krijgen ( impresions en on thin ice )

krijg je hem ook als je die vice kings (snatch activity) doet :bier:

Bewerkt: door gta_player
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...