love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hallo iederreeen ik weet niet wat ik bij de eerste missie van WuZiMu in SF Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 hallo iederreeen ik weet niet wat ik bij de eerste missie van WuZiMu in SF nou koop eerst een goede gun(gewone shotgun werkt goed, of ak47) en een armor en gewoon ZORG dat je voor woozie blijft en pak de wapens van de mensen die je killt en daarna gewoon door de stad rijden Reageren
Devil in A Box Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Stap in een auto en rij naar het doel. Wanneer de DA NANG aanvallen (zie dat je voldoen munitie en krachtige wapens bijhebt) gebruik je deze strategie (bij mij werkte die toch) R1 +L1 om hen allemaal af te knallen, let op de sniper die op het dak zit. Stap in de auto op het einde en laat Woozie drive-by's doen. Hij doet er lang over om de autos op te blazen dus help hem een beetje door zelf ook drive-by's uit te voeren. Als de auto's opgeblazen zijn rij je gewoon terug naar Woozie's huis (of wat het ook is) en ontvang je beloning (5000$ + respect). Hopelijk is het een beetje duidelijk. Reageren
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 thnx zal proberen Reageren
Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 En gebruik in het vervolg de zoekfunctie.. Ik had hier ook moeite mee, en had al een topic geopend, dus die had je ook kunnen opzoeken Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 pak er gewoon een groote auto en ram de andere autos in het water:) en dan rustig verder rijden:) Reageren
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 thnw zal proberen Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 pak een zware groote wagen en dan kan je de andere autos gewoon in de rievier beuken :ph34r: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.