dunkhunk Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Cesar's Vialpando Zou iemand deze missie voor mij willen uitspelen? Graag zonder cheats/mods. Ik heb versie 1.00 van het spel. BVD, Duncan~ SaveGame
BaasB Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Cesar's VialpandoZou iemand deze missie voor mij willen uitspelen? Graag zonder cheats/mods. Ik heb versie 1.00 van het spel. BVD, Duncan~ SaveGame Doe ik wel. EDIT: Ik heb 2 missies voor je gehaald, namelijk de missie Sweet's Girl, en de missie Cesar Vialpando. Je moest namelijk eerst de missie Sweet's Girl uitspelen voordat je de missie Cesar Vialpando kreeg... Beloning Sweet's Girl: Respect + Belonging Cesar Vialpando: $100 Ik heb geen cheats gebruikt (jij volgens mij wel, ik had namelijk oneindig health ), geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf1.b Bewerkt: 6 mei 2007 door BaasB
dunkhunk Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Ja dat kan kloppen, ik had een of andere trainer gebruikt pas, maar toen had ik gesaved met de trainer nog aan ofzo..:') Ik vond het al zo raar dat ik niet meer dood ging steeds. :$ Bewerkt: 6 mei 2007 door dunkhunk
Recommended Posts