dunkhunk Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hoi, Soms als het erg warm is, en ik aan het gamen ben valt m'n PC zomaar uit, en gaat na een halve seconde meteen weer aan. Als ik mijn ventilator erbij zet heb ik dit nooit. Dus ik denk dat ik maar een extra fan moet kopen. Maar aangezien mijn PC erg veel lawaai maakt, en ik hem dus niet nóg luidruchtiger wil maken, wil ik een hele stille fan kopen. Weet iemand mischien een winkel waar ze stille fans verkopen? Prijs maakt me niet uit Post Scriptum, Als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, zou een moderator hem dan willen verplaatsen? >>> Door Bling: Dit probleem heeft in feite niets met San Andreas te maken, dus verplaats ik hem even naar het Forum waar dit topic beter volstaat (Hardware). <<< Reageren
Backsmash Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) op alternate.nl verkopen ze zeer stille fans. ik ben zeer tevreden over de hyperflow fans. dat zijn de stilste die in het casemodding assortiment stonden. deze kosten €10 per stuk, maar koop er dan gelijk wat meer, want je betaald ook verzendkosten. anders betaal je +/- €20, 10 voor de fan en 10 aan verzendkosten. edit: kijk of ze wel passen. ik had een 60 mm fan, en de fan die ik kocht was 80mm, dus moet je kijken voor een adaptertje of zo iets. Bewerkt: 6 mei 2007 door Backsmash Reageren
apzaal Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 probeer eens je pc uit te zuigen met een stofzuiger en vergeet vooral de voeding niet uittezuigen en tadaa je zult merken dat ie weer een stuk stiller is en beter kan koelen ik heb laatst hetzelde met de omputer van me ouders gedaan en dat werkte uitstekend hij draaide toen ook een stuk stiller en sneller hij was ook metteen een stuk koeler in de kast veel succes ermeee Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Probeer dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=31686&hl= Helpt misschien een heleboel. Reageren
ifc3 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hoi,Soms als het erg warm is, en ik aan het gamen ben valt m'n PC zomaar uit, en gaat na een halve seconde meteen weer aan. Als ik mijn ventilator erbij zet heb ik dit nooit. Dus ik denk dat ik maar een extra fan moet kopen. Maar aangezien mijn PC erg veel lawaai maakt, en ik hem dus niet nóg luidruchtiger wil maken, wil ik een hele stille fan kopen. Weet iemand mischien een winkel waar ze stille fans verkopen? Prijs maakt me niet uit Post Scriptum, Als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, zou een moderator hem dan willen verplaatsen? >>> Door Bling: Dit probleem heeft in feite niets met San Andreas te maken, dus verplaats ik hem even naar het Forum waar dit topic beter volstaat (Hardware). <<< Voor 3 euro heb je al een redelijk stille zalman cooler voor in je kast. Ps. zou je ook kunnen zeggen wat te heet wordt? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hoi,Soms als het erg warm is, en ik aan het gamen ben valt m'n PC zomaar uit, en gaat na een halve seconde meteen weer aan. Als ik mijn ventilator erbij zet heb ik dit nooit. Dus ik denk dat ik maar een extra fan moet kopen. Maar aangezien mijn PC erg veel lawaai maakt, en ik hem dus niet nóg luidruchtiger wil maken, wil ik een hele stille fan kopen. Weet iemand mischien een winkel waar ze stille fans verkopen? Prijs maakt me niet uit Post Scriptum, Als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, zou een moderator hem dan willen verplaatsen? >>> Door Bling: Dit probleem heeft in feite niets met San Andreas te maken, dus verplaats ik hem even naar het Forum waar dit topic beter volstaat (Hardware). <<< Voor 3 euro heb je al een redelijk stille zalman cooler voor in je kast. Ps. zou je ook kunnen zeggen wat te heet wordt? Vele Zalman koelers zijn erg groot maar ook stil, door de grote kunnen ze vaak niet in de kast.. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb een ander idee, misschien wat duurder, maar het zal denk ik goed helpen. Ten eerste zorg je dat je 3 casefans in je kast hebt, maak niet uit hoe luidruchtig ze zijn. Daarna koop je een fancontroller, hiermee regel je de snelheid. Hoe sneller ze gaan hoe luidruchtiger ze worden, maar de te meer ze koelen. Dus als je gewoon aan het internetten bent, zet je ze laag, en als je aan het gamen ben zet je ze iets hoger. Hier heb je een voorbeeld van zo'n fancontroller, je kan er 3 fans op aansluiten, maar in de meeste behuizingen kunnen ook max 3 casefans. Reageren
ifc3 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hoi,Soms als het erg warm is, en ik aan het gamen ben valt m'n PC zomaar uit, en gaat na een halve seconde meteen weer aan. Als ik mijn ventilator erbij zet heb ik dit nooit. Dus ik denk dat ik maar een extra fan moet kopen. Maar aangezien mijn PC erg veel lawaai maakt, en ik hem dus niet nóg luidruchtiger wil maken, wil ik een hele stille fan kopen. Weet iemand mischien een winkel waar ze stille fans verkopen? Prijs maakt me niet uit Post Scriptum, Als dit topic in het verkeerde sub-forum staat, zou een moderator hem dan willen verplaatsen? >>> Door Bling: Dit probleem heeft in feite niets met San Andreas te maken, dus verplaats ik hem even naar het Forum waar dit topic beter volstaat (Hardware). <<< Voor 3 euro heb je al een redelijk stille zalman cooler voor in je kast. Ps. zou je ook kunnen zeggen wat te heet wordt? Vele Zalman koelers zijn erg groot maar ook stil, door de grote kunnen ze vaak niet in de kast.. Het is een fan van 8cm geloof ik, die pas in iedere kast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.