Blue Yoshi 97 Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Hmm tegen mij spreekt YouTube in Pikachu taal.. http://www.youtube.com :schater: Lolz waar de heck heb je die site nou weer vandaan? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 als je een zoekopdracht geeft komt je op de gewone YouTube Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 Youtube is gewoon (naast google) de site van de laatste tijd. Geweldig idee en goed uitgewerkt, er overzichtelijk en goed comment systeem. Natuurlijk is er sinds kort ook een nederlandse versie, wat ik zeer kan waarderen. Ik kom nogsteeds dagelijks op youtube en dat zal ook niet veranderen. Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ga vandaag nog beetej luisteren naar hardcore (naast Clipjes.nl)me favoriete muziekvideosite. Maar ik tiwjfel nog tussen lid worden van Youtube! Reageren
RobertSA Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ja, is ook wel een van de belangrijkste beslissingen van je leven... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Eerst de voors en de tegens tegen elkaar afwegen en een weloverwogen beslissing nemen Sevaboy. Niet hals over kop lid worden. Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) (...)Maar ik tiwjfel nog tussen lid worden van Youtube! Ik hoop dat je niet zo twijfelde of je lid van GTAForum zou worden Youtube vind ik trouwens wel beter dan Google Video. En trouwens een erg leuk concept Bewerkt: 21 juni 2007 door Thundercover Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 YouTube praat niet meer Nederlands tegen me O ja ik zei het maakt me nikx uit. YouTube wordt met de dag bewerkt, zoveel dat ik niet eens meer kan nadenken of ik het wel beter vind worden Reageren
sevaboy Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik zit altijd te twijfelen tussen Youtube en Google Video, kunnen jullie de na-en voordelen van Youtube en Google Video En zeg niet "Youtube(of allebij)of Google Video hebben geen nadelen",want iedere site heeft nadelen Reageren
spoeky Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Youtube is geweldig gewoon. Het heeft meestal alle videos die je zoekt. Ik heb sinds kort ook een account op youtube. Wat is die van jullie, als je er 1 hebt? Dit is trouwens mijn profiel: Klik! Bewerkt: 22 juni 2007 door spoeky Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 (bewerkt) Nou YouTube IS populairderderderder dan Google Video (denk ik), maar Google Video bezit wel ook alle video's die op YouTube staan. Mijn "channel": http://www.youtube.com/profile?user=BlueYoshi97 Bewerkt: 21 juni 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ga vandaag nog beetej luisteren naar hardcore (naast Clipjes.nl)me favoriete muziekvideosite.Maar ik tiwjfel nog tussen lid worden van Youtube! Ik heb het gedaan omdat ik dan filmpjes die voor 18 jaar en ouder zijn(nee geen XXX) kon kijken, eigenlijk zodat ik stukjes van Scarface kon kijken om te beslissen of ik die wou kopen. Nu heb ik de DVD gekocht, en heb ik er dagelijks plezier aan. YouTube, bedankt. Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Ja, goh dat is toch niet leuk. Ga je de leukste stukjes van een film op Youtube kijken, en dan heb je 'm op DVD, zit je te wachten op het leukste stukje en dan: 'oh ja dat heb ik al gezien'.... Reageren
sevaboy Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 Vanaf nu heeft Youtube een nieuw lid bij,maar wel met een domme naam. JumpingSeva(omdat die naam alleen vrij is ),maar ik kan nu wel babbelen ook met jullie die commets en weet ik mischien die mods te downloaden Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Deze is echt geniaal: http://nl.youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.