Koen729 Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik ben zelf ook lid bij youtube.En het is er wel leuk. Spijtig dat er geen nederlandse youtube bestaat . Maar ja.Het is nu zo . Ik vind google video even goed hoor. Lekkere video's. Wist je dat je via google video ook die filpjes van youtube kan bekijken . ik vind dat youtube een toffe site is !!! Jawel hoor, sinds kort www.youtube.nl Ik vind die reacties ook erg dom, hebben die mensen niks beters te doen? Ze moeten een soort van 'moderators' maken, mensen die veel van die filmpjes kijken. Als ze dan zo'n reactie zien? Verwijderen, + Warning Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 Ik ben zelf ook lid bij youtube.En het is er wel leuk. Spijtig dat er geen nederlandse youtube bestaat . Maar ja.Het is nu zo . Ik vind google video even goed hoor. Lekkere video's. Wist je dat je via google video ook die filpjes van youtube kan bekijken . ik vind dat youtube een toffe site is !!! Jawel hoor, sinds kort www.youtube.nl Ik vind die reacties ook erg dom, hebben die mensen niks beters te doen? Ze moeten een soort van 'moderators' maken, mensen die veel van die filmpjes kijken. Als ze dan zo'n reactie zien? Verwijderen, + Warning Is te streng Maar gewoon een PB naar dat lid en hem nog één kans geven, en als hij er zich niet aan houd, dan A Warning En er bestaan zelfs geen regels Dus je mag alles doen wat je wilt, wist je dat je ookdit is te vuil,maar je weet het wel[/font] kunt zien. Dit is grof,dus als je 9 bent. Kun je gewoon kijken,ze moeten daar een wachtwoord opzetten, die alleen gasten 16+ ,maar dan kunnen ze nog liegen,dan is de beste oplossing op een P-site zet,dan op Youtube! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.