mike112 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Weet iemand hoe je zelf een stuk land in gta sa kan maken. Reageren
Rivel Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Je kan zelf een stuk land maken met 3D studio max, Gmax of sketchup! Als je dat hebt gedaan moet je dat stukje land ook Ingame krijgen! Check onze MTL voor meer info en tuts. over modden en ingame krijgen!! Ik wens je verder veel succes met modden! EDIT: Sorry apple! Had dit niet gezien! Bewerkt: 6 mei 2007 door Rivel Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) heey mike 112, Ja en dat heet nou modden. Dat kan in verschillende programma's, zoals 3dsmax, gmax, z-moddeler, maya etc. Check het 'Ik wil leren modden topic' in het overige hulp fora maar. Nee, dat kan niet met de mapeditor. Daarmee kun je alles op de juiste plaats moven. succes! Edit: Rivel was me voor Bewerkt: 6 mei 2007 door Apple-Mac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.