Jump to content

territories in san fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, die zijn er normaal gesproken niet. Echter kun je d.m.v. een glitch er wel voor zorgen dat je meer territories in San Andreas krijgt, waaronder San Fierro. Indien je wilt weten hoe je deze glitch kunt veroorzaken, verwijs ik je door naar dit topic.

Tevens had je bij het gebruik van de 'zoekfunctie' meerdere topics over dit onderwerp kunnen vinden, maar dat terzijde. Nog een hartelijk welkom op het forum toegewenst, trouwens! :)

Geplaatst:
hej kan je ook in san fierro gang territories overnemen??

of zijn die der eigenlijk wel daar?

Eigenlijk zijn er geen gangterritories in San Fierro, maar door middel van een glitch kun je het wel voor elkaar krijgen om daar gangterritories over te kunnen nemen. Hiervoor is echter al vaker een topic geopend, waaronder deze: *KLIK*. Lees dat topic even door om erachter te komen hoe het precies moet. Daarnaast is dit een handige FAQ om het voor elkaar te krijgen: *KLIK*. Het is in het Engels, dus mocht het niet lukken, kijk dan even in het eerdergenoemde topic.

Edit >> Te laat...maar dat brengt me in ieder geval in de gelegenheid om je ook nog even hartelijk welkom te heten op het Forum, LEEtheOG! :)

Geplaatst:

ben ik weer

ik heb net ruim 10 min naar het noorde gevlogen maar er is nog niks gebeurt.

ik ben wel door een paarse en gele lucht gevlogen.

Geplaatst:
ben ik weer

ik heb net ruim 10 min naar het noorde gevlogen maar er is nog niks gebeurt.

ik ben wel door een paarse en gele lucht gevlogen.

Probeer het wat langer is mijn advies, zo'n 15 tot 20 minuten. Om verandering te zien kan je het beste bij Stats > Gangs kijken wat er onder Percentage under control staat en of dat verandert. Heb je na die 15-20 minuten nog geen resultaat, dan zou je kunnen proberen het even opnieuw te proberen (savedgame laden en dan weer verder gaan). Op de map kijken voor verandering werkt niet, omdat er ook nieuwe gebieden bij kunnen komen in Los Santos, dat valt dus niet op.

Geplaatst:

Probeer langer te vliegen. Het ligt eraan per persoon hoe lang je moet vliegen. Soms is het 20 minuten en soms wel 16 uur! Ik heb zelf 5 uur gevlogen en er was niks gebeurt. :cry:

Tip: doe dit als je gaat slapen! Pak een vliegtuig en ga zo ver mogelijk van de kust af! Zet een potje typex op je vooruit pijl op je toetsenbord. Op de PS2 kan je plakband op de x toets doen. Zo blijft het vliegtuig vooruit vliegen. Voer ook de code AEDUWNV in. Zo krijg je geen honger meer en kan je daardoor niet doodgaan! Als je wakker wordt, heb je kans dat je al heel wat territory erbij hebt!

Succes! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...