BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Werkt dit ook met Firetruck en Ambulance? als je uitstapt is het missie failed bij deze twee... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) Met een fire truck weet ik niet als het werkt, als ik in de firetruck stap die kort bij CJ's garage staat dan kan ik geen missie doen met de fire truck. Weet iemand hoe dit komt of kan je gewoon met die fire truck geen missie doen? Ondertussen is mijn probleem al opgelost Bewerkt: 6 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Firetruck en ambulance moet je gewoon in 'angel pine' spelen, dan zijn ze super easy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Of in Montgomery, dit dorpje is nog kleiner als Angel Pine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Of in Montgomery, dit dorpje is nog kleiner als Angel Pine klopt, maar daar willen toch nog wel eens doelen spawnen in nabij gelegen dorpjes, had ik met firetruck een paar keer last van, niet dat dat zo erg is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Of in Montgomery, dit dorpje is nog kleiner als Angel Pine Bij Ambulance vanaf level 7 a 8 ga je dan wel naar andere dorpjes en in de omgeving. Hoe dit in Angel Pine is weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puke Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 ik heb ze dus in angel pine gedaan en dan komen ze alleen in angel pine, lekker makkelijk, meestal staan er zowieso al 3 op een rijtje vlak bij t ziekenhuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) Bij Ambulance vanaf level 7 a 8 ga je dan wel naar andere dorpjes en in de omgeving. Hoe dit in Angel Pine is weet ik niet. Ik heb het juist in Montgomery gedaan, ik geraakt maar tot level 7 (reed een patient om ) ik heb ze dus in angel pine gedaan en dan komen ze alleen in angel pine, lekker makkelijk, meestal staan er zowieso al 3 op een rijtje vlak bij t ziekenhuis Ik ga het toch maar in Angel Pine proberen want anders moet ik te ver rijden Bewerkt: 6 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Vigilante is me gelukt, mooi zo. Bij klappen lijkt het alsof er niets afgaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Vigilante is me gelukt, mooi zo.Bij klappen lijkt het alsof er niets afgaat Gelukt is een groot woord voor naar binnen en buiten lopen hoor :-) klappen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nico1 Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 In Angel Pine is Paramedic het makkelijkst imo, maar hoe moet je in Angel Pine aan een brandweerwagen komen? Ik had geprobeerd met granaten auto's enzo te laten ontploffen dan kwam in LS altijd een brandweerwagen, maar in Angel Pine niet, zou ik dan ervoor naar LS moeten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) In Angel Pine is Paramedic het makkelijkst imo, maar hoe moet je in Angel Pine aan een brandweerwagen komen? Ik had geprobeerd met granaten auto's enzo te laten ontploffen dan kwam in LS altijd een brandweerwagen, maar in Angel Pine niet, zou ik dan ervoor naar LS moeten? Nee, kort bij CJ's garage staan er een. Natuurlijk moet je hem dan naar Angel Pine rijden en dan daar gewoon de missie starten. Bewerkt: 6 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 :lol: echt super handig om te weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Met die brandweerwegen bij CJ's garage kan je toch niet blussen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Met die brandweerwegen bij CJ's garage kan je toch niet blussen? ??? Alle brandweer auto's kunnen blussen Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.