Jump to content

150 Armor

love the gang

Recommended Posts

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BrokenTable

9

• Lennert

6

• Puke

5

• Trax

4

Met een fire truck weet ik niet als het werkt, als ik in de firetruck stap die kort bij CJ's garage staat dan kan ik geen missie doen met de fire truck. Weet iemand hoe dit komt of kan je gewoon met die fire truck geen missie doen?

Ondertussen is mijn probleem al opgelost

Bewerkt: door Lennert
Delen op andere websites

Bij Ambulance vanaf level 7 a 8 ga je dan wel naar andere dorpjes en in de omgeving. Hoe dit in Angel Pine is weet ik niet.

Ik heb het juist in Montgomery gedaan, ik geraakt maar tot level 7 (reed een patient om :puh: )

ik heb ze dus in angel pine gedaan en dan komen ze alleen in angel pine, lekker makkelijk, meestal staan er zowieso al 3 op een rijtje vlak bij t ziekenhuis

Ik ga het toch maar in Angel Pine proberen want anders moet ik te ver rijden :)

Delen op andere websites

In Angel Pine is Paramedic het makkelijkst imo, maar hoe moet je in Angel Pine aan een brandweerwagen komen?

Ik had geprobeerd met granaten auto's enzo te laten ontploffen dan kwam in LS altijd een brandweerwagen, maar in Angel Pine niet, zou ik dan ervoor naar LS moeten?

Delen op andere websites

In Angel Pine is Paramedic het makkelijkst imo, maar hoe moet je in Angel Pine aan een brandweerwagen komen?

Ik had geprobeerd met granaten auto's enzo te laten ontploffen dan kwam in LS altijd een brandweerwagen, maar in Angel Pine niet, zou ik dan ervoor naar LS moeten?

Nee, kort bij CJ's garage staan er een. Natuurlijk moet je hem dan naar Angel Pine rijden en dan daar gewoon de missie starten.

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...