Spacecraft Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 Met die brandweerwegen bij CJ's garage kan je toch niet blussen? ??? Alle brandweer auto's kunnen blussen Freek Nee er is ook een ladderwagen, die kan niet blussen ( zit ook geen sirene op trouwens ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 hmmmm :blink: dat van die vigilante en burger shor werkt niet bij mij,,, zou het ook bij de cluckin bell kunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 hmmmm :blink: dat van die vigilante en burger shor werkt niet bij mij,,, zou het ook bij de cluckin bell kunnen? misschien moet binnen dan wat eten dat moest ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 hmmmm :blink: dat van die vigilante en burger shor werkt niet bij mij,,, zou het ook bij de cluckin bell kunnen? misschien moet binnen dan wat eten dat moest ik ook Eten hoeft niet. Je moet gewoon 10 a 20 sec. binnen blijven. Het werkt niet altijd. Soms moet je even terug naar je motor / auto en dan weer naar binnen en dan werkt het wel. Mijn ervaring is echter dat dit wat bij de hogere levels voorkomt, niet gelijk in het begin van de Vigilante missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 hmm <_< t werkt nog steeds niet... Ik ga bij de burger shot waar OG loc werkt... zou et niet kunnen dat het bij een andere burger shot wel lukt?? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 hmm <_< t werkt nog steeds niet... Ik ga bij de burger shot waar OG loc werkt... zou et niet kunnen dat het bij een andere burger shot wel lukt?? :ph34r: Ik heb hem zelf bij de Well Stacked Pizza vlak bij The Johnson House gedaan. Welke voertuig gebruik je? Alleen een Police en de HPV1000 werken dacht ik. Een Enforcer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jethro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2005 Dat zijn de voertuigen die ik altijd gebruik altijd police of HPV1000... maar het kan dus ook bij well stacked pizza of cluckin bell. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.