Pitbull Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Onderwerp: abstract Soort design: Wallpaper Size design: wallpaper size: 1280 x 1024 Render: nee Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zo snel mogenlijk Opmerking: 'abstract' en 'geen render' wil niet zeggen dat je de standaard figuurtjes in photoshop niet mag gebruiken...bijvoorbeeld bolletjes, vierkantjes, bloemen,... mag je wel gebruiken alleen als ze in photoshop zelf standaard zitten...
.Djanick Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) ik post zo mijn wallpaper die ik net heb gemaakt heb de standaard brushes gebruikt in psp dus hoop dat het er mee doorkan ^^ Voor admins: als de battle doorgaat en ik zou winnen zou ik dat weten over 2 of 3 dagen, maar ik ben vanaf morgen * woensdag 9 mei* weg t/m 14 mei dus of er dan gewoon een punt bij gedaan zou kunnen worden omdat ik dan niet zelf een pb kan sturen Bewerkt: 8 mei 2007 door .Djanick
Pitbull Geplaatst: 8 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) Ik vreesde al dat er geen antwoord zou komen... Pitbull: .Djanick: succes! Bewerkt: 8 mei 2007 door Pitbull
Agent Kellerman Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Sorry .Djanick maar je maakt ditkeer geen schijn van kans tegen de mooie Wallpaper van Pitbull. Bij Pitbull is het een Mooie kleur, mooie brushes Bij .Djanick is het meer een Paint afbeelding Stem: Pitbull
Eros Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Bij Pitbull zijn wallpaper passen de kleuren heel goed bij elkaar en is alles ook heel mooi geplaatst. Bij jou vind ik niet echt dat dat het geval is .Djanick. Het lijkt inderdaad met paint gemaakt zoals Kellerman al zei. Behalve de hemel die ziet er vrij goed uit. Maar alleen op dat stuk kan ik mijn stem niet baseren want het gaat over heel het design. Dus ik zal toch voor Pitbull moeten stemmen.
.Levi. Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Winnaar Pitbull +1 punt voor jou, verliezer .Djanick helaas -1 punt. Closed en ranking geupdate.
Recommended Posts