Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik had dat borjde van Global moderators zijn wel okee geedit naar Rivel is wel okee! Nu als ik dit bewerk in IR dan word hij heel erg traag, ik zal even de stappen zeggen die ik heb gedaan:

In IR duplicate ik de eerste frame van de animatie >> Dan deed ik bij de eerste frame bij de bovenste layer het oogje weg!(dus de layer waar het bordje vanboven staat) >> bij de tweede frame deed ik het oogje van de layer weg waar het borjde beneden staat>> dan centreerde ik de beide frames >> dan deed ik tween en zette ik het in op 15 frames!

En nu is hij dus mega slow!

Hier is een pic. van de animatie:(zie bijlage)

Weet iemand hoe ik dit moet veranderen?

Alvast bedankt!

Rivel

Geplaatst:

Hey,

Je kan proberen om het te versnellen in Microsoft GIF animator of Unfreezed.

Meer kan ik niet voor je doen.

Succes! ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo allemaal!

Ik had dat borjde van Global moderators zijn wel okee geedit naar Rivel is wel okee! Nu als ik dit bewerk in IR dan word hij heel erg traag, ik zal even de stappen zeggen die ik heb gedaan:

In IR duplicate ik de eerste frame van de animatie >> Dan deed ik bij de eerste frame bij de bovenste layer het oogje weg!(dus de layer waar het bordje vanboven staat) >> bij de tweede frame deed ik het oogje van de layer weg waar het borjde beneden staat>> dan centreerde ik de beide frames >> dan deed ik tween en zette ik het in op 15 frames!

En nu is hij dus mega slow!

Hier is een pic. van de animatie:(zie bijlage)

Weet iemand hoe ik dit moet veranderen?

Alvast bedankt!

Rivel

Ik zal het wel even voor je verbeteren. :)

Ik edit dit bericht wel als ie klaar is.

EDIT: Kijk eens aan, jongeman. :sigaar:

rivelfj8.gif

Even ter vergelijking, dit is die van de Global Moderators:

gmoktx6.gif

En ik heb niet alleen een kortere frame rate erop gezet, maar ik heb het plaatje echt layer voor layer bewerkt in Photoshop, omdat je iets raars met de frames gedaan had, waardoor ze doorzichtig werden inplaats van gewoon naar boven en naar beneden gingen... Daarom kan ik ook niet zo goed uitleggen wat ik precies gedaan heb, omdat ik echt alle layers bewerkt heb in Photoshop. Sorry... :$

Ik hoop dat je hem goed vindt zo. :)

EDIT 2: Als je toch graag wilt weten wat ik ongeveer gedaan heb, open dan mijn animatie maar eens in ImageReady, en vergelijk het met je eigen animatie. Misschien kun je dan het verschil een beetje zien. :)

Bewerkt: door BaasB

hey,

je hebt denk ik niet ingevoerd hoeland die erover doet per plaatje *de seconden*

dat kan je instellen *zie het plaatje*

tijdinstellensp9.png

omdat ik zelf weining met IR doe weet ik het niet erg goed uit te leggen dus heb ik even de scrnshot gemaakt

je moet dus rechtermuisknop gebruiken op het stukje waar bij mijn scrnshot 0,2 staat

ik hoop dat je er iets aan hebt :bier:

@ baas b boven me :puh: : ik denk niet dat hij er iets van leert als het voor hem word bewerkt want dan komt hij volgende keer ook niet verder dan dat stuk :)

Bewerkt: door .Djanick

Neej, nu is hij nog slomer! Eest stond hij op 0! @ Baasb Wil je me dan ook even uitleggen hoe je da thebt gedaan?

@ BaasB! Hartelijk dank!

Bewerkt: door Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...