Agent Kellerman Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) 2 Nieuwe Sig's: 1. Vanwege zijn goede daden een sig voor hem: Martin Luther King 2. F16 Sig! Rates, Tips and Comments Pleas Agent Kellerman [PS: wil je 1 van deze Sig's of andere van mijn sig's hebben, PM me dan verander ik de naam in jouw naam ] Bewerkt: 6 mei 2007 door Agent Kellerman Reageren
profile Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Echt goed. Ik vind het erg mooi waar jij je inspiratie haalt. Van de ergste rampen tot de beste mensen. M.L.King is erg mooi. Enkel mocht de tekst "i have a dream" misschien iets groter. voor die sig geef ik een 8 En die 2de, die is niet zo mooi. Meer heb ik daar niet over te vertellen. Een 6 Nog vell ps plezier. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Dankje wel voor de Rates and Comments Profile Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.