Puma Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 De Stofferrri Een project wat ik met 'n vriend van mij gedeeltelijk op school en gedeeltelijk thuis heb gedaan. Het project was een initiatief van Shell en Nemo (dat wetenschapsmuseum in Amsterdam). Check de site voor meer informatie. De bedoeling was dat je van allemaal oude shit iets nieuw moest maken dat minstens één beweging kan maken. 5% van het project mocht uit nieuwe spullen bestaan, en de maximale grootte is 100x100x140 cm. Check de site waar ons project duidelijk op staat, met filmpje, foto's en meer info! En wat vinden jullie ervan ? Reageren
sevaboy Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Echt machtig. Ik wil ook zoiets maken.Maar voor de onderdelen zal ik toch moeten wachten Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 ik wil ook altijd wel zoiets maken alleen jah zoals je al zegt Sevaboy, je moet op de onderdelen wachten en dat duurt bij Groot-Duimpje altijd wel langer Puma wel erg goed gedaan en hoop dat je er veel plezier mee zult hebben alsnog Reageren
Mania-92 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Mooi hoor, je zou eens moeten kijken of je het voor mekaar krijgt dat je via de afstandbediening de stofzuiger aan en uit kan zetten. Ook mooi gelakt trouwens. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Mooi hoor, je zou eens moeten kijken of je het voor mekaar krijgt dat je via de afstandbediening de stofzuiger aan en uit kan zetten. Ook mooi gelakt trouwens. lol dat is wel handig. Ziet er wel chill uit Reageren
profile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Geef je er enkele weg ?? Kies mij,kies mij Erg grappig. De stofferrari,de opvolger van shumacher Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Echt prachtig gewoon! Ik wou dat ik ook zoiets kon maken! Reageren
Goliat Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Echt prachtig gewoon!Ik wou dat ik ook zoiets kon maken! Men neme: -Een kruimelzuiger werkend op batterijen -Een radiografisch ding op 4 willen gekocht bij de Bart Smith in 1999 -Bison kitt -Rode verf -Een ferrari logo Dodelijk eenvoudig lijkt mij, wel leuk gevonden.. Reageren
Puma Geplaatst: 18 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Men neme:-Een kruimelzuiger werkend op batterijen Niet echt eenvoudig.. Een kruimeldief neemt meer stroom dan je denkt, namelijk 7 ampère. Da's veel. Eén zo'n klein AAA-batterijtje die je in je mp3-speler stopt heeft max. 0,8 ampère. Moet je er dus 8 van in stoppen: dat is behoorlijk duur en die stofzuiger trekt zó veel stroom dat na 1 minuut er al haast geen zuigkracht meer is. Got it? Ik moest dus eerst die accu eruit halen, open snijden, heel secuur nieuwe cellen erin zetten (anders krijg je kortsluiting en is alles naar de [censuur][/font]) en daarna weer dichtplakken.. De auto hebben we ook half uit- en in elkaar moeten slopen, omdat het stuur kapot was, de antenne deed het niet meer, overal waren draadjes los, de aandrijving moest worden omgedraaid etc. Bij elkaar zit er meer dan 12 uur werk in en de uren vliegen voorbij als je met zoiets bezig bent. Geplanned ooit nog zoiets te gaan doen? Zorg dan in ieder geval dat je over de nodige technische en elektrische kennis beschikt, genoeg spullen en materialen hebt en dat je vooral genoeg tijd hebt. Mocht er ooit nog eens iemand zijn die dit óók gaat proberen, hoor ik het graag Bewerkt: 18 mei 2007 door Puma Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 hoe kwam je er eigenlijk op om zo'n ding te maken ?? Reageren
Rivel Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Leuk gemaakt, zoiets wil ik ook wel kunnen! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Holey hola!! Wat een keigave idee!! Hoe kom je erop!? Reageren
Verrity Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Geplaatst: 8 juni 2007 Knap zéér knap zelfs Maar desalniettemin het is doordacht, heel erg zelfs... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.