Gino99 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Erg mooi gedaan.En origineel.Een 9,4/10 Reageren
Mister.X Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Wij moesten ook iets maken voor die shell award! Wij hadden ook een stofzuiger gemaakt Maar we waren te laat met inleveren Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Sorry dat ik bump Dit is echt ideaal voor mensen die niet uit hun stoel willen komen Vriendelijke groet stijn Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ahhhh. Ik houd van dit soort topics! Jullie hebben mij op een groots idee gebracht! Ik heb nog een hele zwik oude boormachines liggen, die kunnen mooi de (full size) stofzuiger aandrijven! Hij moet straks makkelijk 20 kunnen rijden. Ik ga er mee beginnen zodra ik de tijd ervoor heb! De electronica had ik al een tijdje af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.