BENEB Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel Bewerkt: 6 mei 2007 door BENEB Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Deze vraag past denk ik beter in het GTA: San Andreas forum. Ik heb het juiste topic even voor je opgezocht (klik). Veel succes Reageren
BENEB Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Deze vraag past denk ik beter in het GTA: San Andreas forum. Ik heb het juiste topic even voor je opgezocht (klik). Veel succes ok bedankt Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) hallo ik heb een vraag hoe kan ik een save game van gta SA voor playstasion 2 op de playstasion2 zetten ik heb hem zeg maar op de mp3 gezet en in de ps2 gedrukt gebeurt aleen niet veel Dit doe je met Armax (Action Replay max)voor 15 €,- in de winkel (Internetwinkel only) Vraag met een PB aan ASPHALT wat je moet doen, hij/zij helpt je graag verder! Bewerkt: 6 mei 2007 door GTA Monster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.