eizoalecto Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hallo forumgangers, Ik zoek een SCM script dat: de shop allemaal open zijn en alle missies weg zijn. kan jij me helpen? Reageren
Rivel Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hallo forumgangers,Ik zoek een SCM script dat: de shop allemaal open zijn en alle missies weg zijn. kan jij me helpen? Kan je me wat meer uitleg geven? Want ik begrijp je vraag niet zo! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Je zou de main.scm van de mapcleaner kunnen proberen. succes Reageren
Jarno Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Je zou de main.scm van de mapcleaner kunnen proberen.succes Die bevat geen winkels. Althans... de winkels zijn er wel maar je kan er niks in doen. Reageren
eizoalecto Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik heb zelf wat geprobeerd:) en is gelukt ik heb de INTRO in het orginelen script geblokeerd (door er END_THREAD er voor te zetten) en nog een paar toebehoordende codes en toen sloeg hij de missies over Toch nog bedankt Reageren
Jarno Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Slechte manier. Dan compile je veel overbodige code. Delete alle missies dan op de intro na. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Slechte manier. Dan compile je veel overbodige code. Delete alle missies dan op de intro na. Ja, inderdaad, probleem is dat je dan maar heel erg weinig extra ruimte over hebt om eigen code in te plaatsen, want dan loop je snel tegen de maximale omvang van de main.scm aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.