janna Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 hey heeft iemand een site waar ik de player position tool kan downloaden plz zo snel mogelijk sturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 hey heeft iemand een site waar ik de player position tool kan downloaden plz zo snel mogelijk sturen Ik heb ergens op een Duitse fansite de tool nog kunnen vinden. Hier kan je hem downloaden, ik heb de direct link geplaatst zodat de download direct begin met downloaden. Succes ermee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Even een vraag, waarvoor is de Player Position? Edit voor hieronder:GTA Vice City. Bewerkt: 7 mei 2007 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Voor het opnemen van coordinaten in GTA Vice city/GTA III. Voor GTA San Andreas bestaat er de SA Place Manager, die je hier kunt downloaden. Coordinaten zijn nodig om auto's, wapens, savediskettes, bribes, etc. te spawnen! Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.