Grove4L Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Waarom noemt Big Smoke eigenlijk Big Smoke? Big: Hij is dik en hij vreet veel. dit is duidelijk. Smoke: ? We zien hem alleen op afbeeldingen roken. Nooit ingame. Dus daarom vraag ik mij af wrm iedereen hem Smoke noemt. Eigenlijk zou Ryder beter Smoke heten... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Waarom noemt Big Smoke eigenlijk Big Smoke?Big: Hij is dik en hij vreet veel. dit is duidelijk. Smoke: ? We zien hem alleen op afbeeldingen roken. Nooit ingame. Dus daarom vraag ik mij af wrm iedereen hem Smoke noemt. Eigenlijk zou Ryder beter Smoke heten... Tja waarom noemen ze Sean: Sweet? Of Lance: Ryder? Of Jeffrey: OG Loc? Of Mark: B Dup. Of Barry Big Bear? Het zijn dus gewoon bijnamen. En btw, de echte naam van Smoke is Melvin Harris. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Ik dacht eerst altijd dat Big Smoke Sweet was omdat Sweet zoiets als snoepje betekent. Ik denk dat ie maar gewoon een coole naam heeft verzonnen. Hij is misschien comic relief, maar om zich dan stom te noemen lijkt me te ver gaan want ze zijn niet stom. Bewerkt: 6 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 In een cutscené van het spel (End of the Line om precies te zijn) kom je bij 'Big Smoke' die weet aan het roken is. Dat is een reden dat hij 'Big Smoke' heet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 In een cutscené van het spel (End of the Line om precies te zijn) kom je bij 'Big Smoke' die weet aan het roken is. Dat is een reden dat hij 'Big Smoke' heet. Maar dat wisten Sweet en CJ nog niet he! Reageren
JeGe Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Dat vond ik ook een beetje ver gezocht. Het zelfde kun je zeggen je ziet ryder nooit rijden alleen met die missie bij de pier zie je hem aan rijden. Dat is ook onzin. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Dat vond ik ook een beetje ver gezocht.Het zelfde kun je zeggen je ziet ryder nooit rijden alleen met die missie bij de pier zie je hem aan rijden. Dat is ook onzin. ryder komt niet van rijden e Reageren
Spark Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik weet het niet .. Maar het komt wel ergens van denk ik. Want zijn naam betekend wel iets. Want bijvoorbeeld OG Loc, dat zijn gewoon een paar letters achter elkaar.. Ofniet? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik weet het niet .. Maar het komt wel ergens van denk ik. Want zijn naam betekend wel iets.Want bijvoorbeeld OG Loc, dat zijn gewoon een paar letters achter elkaar.. Ofniet? OG = Original Gangsta (of Gangster) Reageren
Spark Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 OG = Original Gangsta (of Gangster) Oh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Reageren
JeGe Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Dat vond ik ook een beetje ver gezocht.Het zelfde kun je zeggen je ziet ryder nooit rijden alleen met die missie bij de pier zie je hem aan rijden. Dat is ook onzin. ryder komt niet van rijden e Ow sorry,ja engels is niet echt mijn ding Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 In een cutscené van het spel (End of the Line om precies te zijn) kom je bij 'Big Smoke' die weet aan het roken is. Dat is een reden dat hij 'Big Smoke' heet. Maar dat wisten Sweet en CJ nog niet he! Hoezo? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 (bewerkt) In een cutscené van het spel (End of the Line om precies te zijn) kom je bij 'Big Smoke' die weet aan het roken is. Dat is een reden dat hij 'Big Smoke' heet. Maar dat wisten Sweet en CJ nog niet he! Hoezo? Hoezo hoezo? Sweet en CJ gaan Big Smoke geen bijnaam geven omdat hij rookt als ze nog niet eens weten dat hij rookt he? Edit @ hieronder: Natuurlijk, dat is logisch hoor... Bewerkt: 12 mei 2007 door hanneswasco Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Misschien heeft Smoke tegen hun gezegd dat ze hem zo moeten noemen zonder te vertellen dat hij rookt? Reageren
Grove4L Geplaatst: 12 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Kan best zijn, Smoke heeft wel zo'n air van zichzelf dat hij zichzelf een stoere bijnaam zou geven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.