dunkhunk Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hoi, Ik heb vanaf vanmiddag 5uur tot nu toe geprobeert deze missie te halen, maar het lukt me steeds niet. Daarom wou ik vragen of iemand deze missie voor mij zou willen doen. Missies: High Stakes, Low-Rider Versie: 1.0 Cheats: Nee, mods mag, zolang ik het spel maar gewoon 100% kan uitspelen zonder de melding dat er cheats zijn gebruikt. Overig: Gesaved op nog geen 5 seconden rijden van de missie trigger. Savanna tuned in Garage. Bvd, Duncan~ GTASAsf1.rar
-Matthijs- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) High Stakes, Low-Rider - Mission Passed! Beloning: $1000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 6 mei 2007 door -Matthijs-
Skiheaven Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hoi,Ik heb vanaf vanmiddag 5uur tot nu toe geprobeert deze missie te halen, maar het lukt me steeds niet. Daarom wou ik vragen of iemand deze missie voor mij zou willen doen. Missies: High Stakes, Low-Rider Versie: 1.0 Cheats: Nee, mods mag, zolang ik het spel maar gewoon 100% kan uitspelen zonder de melding dat er cheats zijn gebruikt. Overig: Gesaved op nog geen 5 seconden rijden van de missie trigger. Savanna tuned in Garage. Bvd, Duncan~ probeer het eens met een blade, je moet traag rijden en gewoon gecontroleerd je bochten nemen, niet slippen, remmen. snelheid is niet nodig.
dunkhunk Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Hoi,Ik heb vanaf vanmiddag 5uur tot nu toe geprobeert deze missie te halen, maar het lukt me steeds niet. Daarom wou ik vragen of iemand deze missie voor mij zou willen doen. Missies: High Stakes, Low-Rider Versie: 1.0 Cheats: Nee, mods mag, zolang ik het spel maar gewoon 100% kan uitspelen zonder de melding dat er cheats zijn gebruikt. Overig: Gesaved op nog geen 5 seconden rijden van de missie trigger. Savanna tuned in Garage. Bvd, Duncan~ probeer het eens met een blade, je moet traag rijden en gewoon gecontroleerd je bochten nemen, niet slippen, remmen. snelheid is niet nodig. Ik heb ze allemaal al geprobeert, ook de savanna enzo. Ik las trouwens ergens dat ik de Voodoo moest nemen, omdat die een goede wegligging heeft. Dus ik een Voodoo opzoeken en ermee naar missie trigger gaan, staat er dat het geen lowrider is... Anyway, het lukt me dus echt niet. Ik heb na 2uur op die missie hebben zitten bikkelen de moed verloren.
dunkhunk Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 High Stakes, Low-Rider - Mission Passed!Beloning: $1000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Tnx!
Recommended Posts