kurt Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) ja ik heb gewoon gekozen he want je kan kiezen welke opdrachten je eerst doet en ik heb de volgende gedaan: first base local liquor store against all odds small town bank en deze heb ik niet gedaan: gone courting made in heaven of zijn dat gewoon filmpjes :huh: net als first base want heb die titel wel gezien bij een filmpje dus denk zelf dat eht een filmpje is ma wil het bevestigd horen door een van jullie sorry, had eerst moeten opzoeken en heb gezien dat het 2 filmpjes waren oeps Bewerkt: 5 december 2004 door kurt Reageren
Devil in A Box Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 en deze heb ik niet gedaan:gone courting made in heaven Het zijn gewoon cutscenes (filmpjes dus). Reageren
thabri Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ff tips: ik had echt moeite met de missie made in heaven dan moet je 4 gasten onderschot houden na zoveel keer proberen zei iemand dat het onmogelijk was en dat je van die boxen waar een pijl boven staat dat je die kapot moest knallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.