Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik de missie speelde,heb ik gefaald :duh:

En toen ik opnieuw speelde was het anders dan de 1ste keer.

Maar wilt er iemand de volledige uitleg geven wat ik moet doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou hier een lange en duidelijke uitleg over kunnen schrijven, maar ik kan je ook doorverwijzen naar dit, dit of dit topic, waar alles goed staat uitgelegd (vooral in het eerste topic).

Mocht het toch niet lukken, dan kan je het nog altijd vragen :bier: .

Bewerkt: door Jorair
Geplaatst:

Maar die topics gaan over de kluis.Ik moet nog beginnen met die opdrachten voor Mendez.

En op WIkiGta zijn ze er nog aan het werken.

Geplaatst:

De opdrachten van Mendez verschillen per keer, maar deze blijven zo lang doorgaan totdat je de kluis hebt gekraakt. De opdrachten verschillen. De ene keer moet je een snack voor Mendez halen, de andere keer moet je zijn sigaar aansteken en vaak moet je een kamer opruimen of de wc schoonmaken. Zodra je een dergelijke opdracht krijgt heb je een beperkte tijd waarin je deze moet voltooien anders word Mendez boos en faalt de missie. Bij elke o[dracht verschijnt er een groene teken op de rader. Bij een driehoek met de punt naar beneden dan moet je de trap af, en met de punt omhoog moet je een trap op. Bij een vierkant zit je op de juiste hoogte. Let vooral op wat Mendez zegt dat je moet doen. Als hij wil dat je de een kamer opruimt of de wc schoonmaakt moet je de borstelhand van de robot tevoorschijn halen. Bij rotzooi opruimen moet je in de kamer rustig over alle papier hoopjes heen rijden. Bij andere dingen moet je meestal in de roze marker gaan staan met de juiste arm geselecteerd.

Let er wel op dat zodra je een opdracht voltooid hebt je naar de kelder moet gaan om de kluis te kraken, want anders blijven deze opdrachten van Mendez komen, en je wint er niets mee.

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk gelukt,Bedankt HerrieM.

Na 5 keer proberen wist ik waar de kelder was.

Edit:Nu mag ik beginnen met in 'The air toninght' en dan bijna uitgespeeld :O

Bewerkt: door sevaboy
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik kan de kelder niet vinden :cry::cry:

Geplaatst:

Dat kan je door het ''piepjes-systeem'' achterhalen :sigaar: Als je een regelmatige piep hoort, betekent het dat je goed zit ;)

Veel succes :klap:

Geplaatst:

De kelder bevind in de Store-room, daar vind je een trap naar beneden. Als je begint in de slaapkamer op de eerste verdieping dan loop je de trap af. Die is rechts van de slaapkamer waar je begint. Beneden vind je enkele kamers, waaronder de Store-room. Als je in de Basement bent, dan loop je rechtdoor en op het einde naar rechts, waar je een groot wit ding ziet staan.

Geplaatst:

Wikigta is natuurlijk een te gekke website. Maar naast Walktroughs is er natuurlijk nog een handig medium wat jouw kan helpen bij je missies. Ik heb het over YouTube :bier:

Om jouw en andere mensen een hoop zoek werk te besparen heb ik de missie even voor je opgezocht en hoef je maar een aantal klikken te verichten om het filmpje te bekijken.

Het is jammer dat er op WikiGta naast teksten geen filmpjes van missies aanwezig zijn, het filmpje is dus van een andere GTA website, helaas.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Je moet naar de keuken en daar zie je een pijl en daar moet je dan in rijden en dan zie je vanzelf de kluis. :slotje:

Succes. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...