markoes Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik was net de movies op de site van vcs en was een van de filmpjes aan het kijken en zag tommy vercetty???? met diaz!!! of wast dit al duidelijk groetjes markoes Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Dat was geen Tommy verceti maar een bodyguard van Diaz. Reageren
M4X Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Er zijn hier al veel geruchten over geweest, maar zoals hierboven al wordt gezegd is het een doodsimpel iemand. Lang werd er volgehouden dat het hem kon zijn, maar dit kan feitelijk ook niet kloppen in verband met GTA Vice City. Hier krijg je te horen dat Tommy Vercetti maarliefst 15 jaar in de gevangenis in Liberty City heeft gezeten. Vice City speelt zich af in 1986. Ik ben geen wiskundegenie, maar ik weet wel dat 1986 min 15 (de jaren die hij in de bak heeft doorgebracht) 1971 is. Toen ging hij dus de gevangenis in. Vice City Stories speelt zich in 1984 af, en daarom is het dus onmogelijk, want Tommy zit dan nog gewoon in de gevangenis. Over een bijrol vanaf de gevangenis is ook al gespeculeerd, maar ook hier was niks van waar. Helaas, maar je moet er aan geloven: geen Tommy in VCS Bewerkt: 7 mei 2007 door M4X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.