GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Type: Normaal Stijl: Normaal Grootte: Normale maat Afbeelding: Klik! Tekst: GTA Monster Rand: Blauw (2 pixels) Kleuren: Geen Render (optioneel): Nee Extra (optioneel): M'n naam boven op de avatar schrijven!
profile Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Sorry hoor. Maar je link werkt niet. Zo kan iedereen die het klusje voor je wil opnappen niets doen. Dat zou toch erg zijn . Het zou handig zijn als je de link even aan zou passen
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Sorry hoor.Maar je link werkt niet. Zo kan iedereen die het klusje voor je wil opnappen niets doen. Dat zou toch erg zijn . Het zou handig zijn als je de link even aan zou passen Ga ik zoeken! Fijn dat je het zegt! EDIT: http://www.bulledair.com/everland/trukenvrac/04.jpg Bewerkt: 6 mei 2007 door GTA Monster
profile Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik wist niet wat te doen. Dus ben ik maar eens proberen "painten" . Ik heb iets geprobeert met paint (omdat photoshop niet met mij kan werken) Ik hoop dat je het goed vind. Om even duidelijk te zijn,ik ben een noob op dat gebied
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ik wist niet wat te doen.Dus ben ik maar eens proberen "painten" . Ik heb iets geprobeert met paint (omdat photoshop niet met mij kan werken) Ik hoop dat je het goed vind. Om even duidelijk te zijn,ik ben een noob op dat gebied Laat maar zitten... Kijk hier maar...
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 ah oke .Sorry Excusses aan vaart! Hij past niet als avatar...
Woetsha Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) ah oke .Sorry Excusses aan vaart! Hij past niet als avatar... Maximum grote van een avatar is 64X64 en die van jou is 80X80 dus kan je hem niet gebruiken... Ik zal wat voor je proberen als je het goed vind ! Edit: klaar ! ( zeg het me, als er iets niet goed is) Bewerkt: 6 mei 2007 door Woetsha
GTA Monster Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 ah oke .Sorry Excusses aan vaart! Hij past niet als avatar... Maximum grote van een avatar is 64X64 en die van jou is 80X80 dus kan je hem niet gebruiken... Ik zal wat voor je proberen als je het goed vind ! Edit: klaar ! ( zeg het me, als er iets niet goed is) Mooi, ga die direct instellen! Ik kan niet Photoshoppen !
Woetsha Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Mooi, ga die direct instellen! Ik kan niet Photoshoppen ! Dat moet niet altijd met photoshop gemaakt worden, deze heb ik met paint gemaakt !
Recommended Posts