Jump to content

stalker shadow of chernobyl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallow. een kameraad van mij die heeft nu ook stalker shadow of chernobyl.

het loopt best goet bij hem. maar de lucht dat is tog een zeer irietant probleem. namelijk op de plek waar de wolken moeten zijn trekt die gewoon de textures van de boomen en gebouwen door.

als je niew in het level staat dan is de lucht helemaal wit. ga je dan loopen gaat die steets verder gewoon de achtergront als lucht gebruiken.

(op de 1 of t andere manier staat hier 2 dezelfde screens. maar da weet ik ook niet hoe ddat komt)

post-5109-1178474119_thumb.jpg

post-5109-1178474132_thumb.jpg

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

ik heb hier nog een paar plaatjes, ik heb het probleem niet als ik windowed speel het is dus alleen als ik full screen speel

post-63745-1178478377_thumb.jpg

post-63745-1178478385_thumb.jpg

Geplaatst:

als je je windowed scherm nu eens vergroot tot je window over heel je scherm zit? probeer ook eens wat in te stellen in de graphics enz. van het spel. het kan dat het te hoog ingesteld is bijv.

Geplaatst:

Dit spel is erg gewild maar laat uitgekomen waar door de graphics nog al wat lager zijn dan de gemiddelde game die nu uit komt.

Ik dek dat je het spel het beste op de hoogste settings moet zetten, als die niet werkt probeer dan op de laagste versie... Even proberen en misschien werkt het.

Ook moet je even een Graphics driver draaien dan kan je de juiste Hertz van je monitor zetten, mijn hertz stond zonder de driver op 60, nu staat hij op: 85 Hertz en ik heb veel betere beeldkwaliteit, ook als je de kwaliteit van de kleuren op Hoogst zet krijg je een beter beeld.

Geplaatst:

Valt niks aan te doen, Stalker is een gewoon een buggy spel. Je kan misschien wachten tot patches, maar ik weet niet of dat zal helpen, of die eigenlijk zelfs wel komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...