Jump to content

Bug in SA-MP server

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een eigen server nu. Maar ik heb er een andere Game Mode ingedaan. Maar als ik dan de server opstart. Komt er te staan dat ik het aan het bijwerken ben.

Hieronder de volledige fout:

http://tinypic.com/view.php?pic=4zwq16h (open die link even in je internet explorer)

Weet iemand hoe dat kan??

Het is alleen bij die Game mode.

Of hebben jullie nog een goeie game mode? Waar je gewoon kunt rondlopen en waar auto's staan, en waar je geld op de bank kunt zetten en props kunt kopen. En niet van die game modes waar je MOET schieten enz.

heeft iemand zo'n game mode? voeg me dan a.u.b. ff toe op msn. nickgijsen(at) live DOT nl

Verder... Als iemand me met die fout kan helpen, zeg het please even.

Alvast héél erg bedankt!!

Geplaatst:

Ehm.. Email-Adressen mogen niet hier openbaar worden gesteld.

Ik wil geen MOD-Gedrag vertonen en ik heb je foto even hier gepost zodat hij zichtbaar voor iedereen is.

En hij werkt ook op FF. In je server.cfg(ofzoiets) zit een typfout waarschijnlijk waardoor je server crasht.

4zwq16h.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Dit staat er in de server.cfg ofzo:

echo Executing Server Config...

lanmode 1

maxplayers 32

port 7777

hostname Nja, mijn servernaam dan....

gamemode0 NitrosFreeroam 1

gamemode1 rivershell 1

gamemode2 area51 1

gamemode4 sftdm 1

weburl www.sa-mp.com

rcon_password *******

Bewerkt: door [NL]Nickyboy[NL]
Geplaatst:

Fout is als het goed is gerepareert, Want er zaten in je Gamemode 0 Hoofdletters die d'r niet woren.

lanmode 1

maxplayers 32

port 7777

gamemode0 nitrosfreeroam 1

gamemode1 rivershell 1

gamemode2 area51 1

gamemode4 sftdm 1

weburl www.sa-mp.com

rcon_password *******

Test dit en kijk of het werkt.

Geplaatst:
Fout is als het goed is gerepareert, Want er zaten in je Gamemode 0 Hoofdletters die d'r niet woren.

lanmode 1

maxplayers 32

port 7777

gamemode1 rivershell 1

gamemode2 area51 1

gamemode4 sftdm 1

weburl www.sa-mp.com

rcon_password *******

Test dit en kijk of het werkt.

Ik zal het proberen, en zal in het bericht hierna zeggen of het is gelukt. Maar in de game mode staan ook hoofdletters

Geplaatst:

Heb je niet de .PWN gezet in de gamemode map?

Want het moet de .AMX zijn en kijk de naam van de amx goed na of kopieer hem want er kan alsnog typfouten inzitten.

Geplaatst:
Heb je niet de .PWN gezet in de gamemode map?

Want het moet de .AMX zijn en kijk de naam van de amx goed na of kopieer hem want er kan alsnog typfouten inzitten.

Er is een game mode map. En in die game mode map staat nog een "src" map. In de "src" map staat het .PWN bestand en in de map "gamemodes" staat het .AMX bestand. Is dat goed? Want de naam enz. zijn allemaal hetzelfde. Maar waar dient dat nummer achter de game mode voor?

Ik bedoel dit nummer:

Maar ook dat helpt niet...

Geplaatst:

kan de fout ook in de game mode zitten? Zo ja? Wat kan ik er aan doen? Of heb jij nog een game mode? Waar je gewoon kunt rondlopen enz. een freeraom dus...

Geplaatst:

Offtopic:

Ik raad je aan om even de forum regels te gaan doorlezen omdat dubbelposten verboden op dit forum is.

Ontopic:

Freeroam en andere gamemodes zijn te downloaden op het scripting fora van sa-mp.

en de 1 staat voor hoeveel de gamemode word gespeelt.

Test dit helemaal en maak geen aanpassingen

lanmode 0
maxplayers 32
port 7777
hostname Unnamed Server
gamemode0 NitrosFreeroam1
gamemode1 rivershell 1
gamemode2 area51 1
gamemode4 sftdm 1
weburl www.sa-mp.com
rcon_password changeme

Werkt deze niet?

Test deze

lanmode 0
maxplayers 32
port 7777
hostname Unnamed Server
gamemode0 NitrosFreeroam 1
gamemode1 rivershell 1
gamemode2 area51 1
gamemode4 sftdm 1
weburl www.sa-mp.com
rcon_password changeme

Geplaatst:

Grote kans dat de fout in de "NitrosFreeroam" gamemode zit...

Probeer je server is op te starten met de volgende config:

lanmode 0
maxplayers 32
port 7777
hostname Unnamed Server
gamemode0 lvdm 1
weburl www.sa-mp.com
rcon_password changeme

Als dat werkt weet je zeker dat je fout in je gamemode zit, krijg je trouwens bij het compilen van de gamemode geen errors?

Geplaatst:

lanmode 0
maxplayers 32
port 7777
hostname Unnamed Server
gamemode0 lvdm 1
weburl www.sa-mp.com
rcon_password changeme

Als dat werkt weet je zeker dat je fout in je gamemode zit, krijg je trouwens bij het compilen van de gamemode geen errors?

Die game mode is van iemand anders... Maar ik wil een freeroam game mode. (Een game mode zonder doel). Ik kan nergens een goeie vinden.

Wat is: bij het compilen????

heeft iemand misschien een goeie FREEROAM game mode??? Zet dan a.u.b. even hier de link neer.... :$ :*D

• 3 weken later...
Geplaatst:

lanmode 0
maxplayers 32
port 7777
hostname Unnamed Server
gamemode0 lvdm 1
weburl www.sa-mp.com
rcon_password changeme

Die game mode is van iemand anders... Maar ik wil een freeroam game mode. (Een game mode zonder doel). Ik kan nergens een goeie vinden.

Wat is: bij het compilen????

heeft iemand misschien een goeie FREEROAM game mode??? Zet dan a.u.b. even hier de link neer.... :$ :*D

De kans is zeer groot dat dit komt door het ontbreken van het directory scriptfiles . Deze wordt gebruikt om diverse bestanden in te plaatsen: een instellingenbestand en de diverse profielen van gebruikers. Als deze directory niet aanwezig is, crashed de gamemode zodra een speler er verbinding mee maakt.

Oplossing: maak het directory scriptfiles aan in het directory waar samp-server.exe staat, en zorg ervoor dat ernaar geschreven kan worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...