doom Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik vind de vrouwen in de clubs iets softr dan in VC.Is dat alleen maar mijn mening want SA vind ik ze er nie uit zien :lol: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 bedoel je de strippers in de strip club? die vindt ik juist wel in San Andreas mooier , dan in Vice City. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 En er is toch maar 1 stripclub in heel San Andreas toch?? Die ene in de woestijn. Reageren
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Die ken ik niet. Ik ken wel de big pen in LS Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) en in welke buurt zit hij dan in Los Santos???// Dan wil ik hem wel een keertje opzoeken. Misschien zit er dan wel ééntje in elke stad. Bewerkt: 5 december 2004 door mazzeltje Reageren
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Ik weet het niet precies maar het zit in het norrden waar ook de varois los aztecs zitten. Maar precies weet ik het niet. Het zat in een Ballas gebied dat grenst in het noorden dus bij de varois los aztecs Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik ga wel een keertje zoeken als ik wat heb gevonden zeg ik ook wel in welke buurt hij zit. Reageren
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Oke maar teminste in de big pen zien ze er niet uit die strippers En dat dan ook nog wel voor 100 $. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Oke maar teminste in de big pen zien ze er niet uit die strippersEn dat dan ook nog wel voor 100 $. ben je dan wel eens in de woestijn geweest bij die stripclub. Hij zit rechts boven Octane Springs. Hij is ook wel op de map aangegeven met een wijnglas. Reageren
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Waar is octane springs? Maar je ziet toch alleen maar een wijnglas als je uitgaat of heb ik het verkeerd Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 die zie je volgens mij ook als je uitgaat dacht ik. Maar ik bedoel op de kaart die je bij het spel kreeg. Daar staat wel een wijnglas op en ook de naam Octane Springs. Ik heb net nog gekeken Reageren
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Oh op de kaart die bij hetspel zit :o Bedankt. Ik hoop dat ze daar wel lekkerder zijn. Maar altijd nog blijft sandy suxx ui VC the best Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Candy Suxx bedoel je Ja die was ook wel leuk. Volgens mij heb ik gehoort dat zij ook in San Andreas zit. Reageren
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 Volgens mij niet maar ik heb wel haar gezien op een groot bord in LS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.