Clowntje_93 Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) De 90 minuten zijn verstreken en het is nog steeds 1-1. Dit topic is om te discussiëren, en de tussenstand te bespreken. Ik vind het wel terecht dat Gabri eruit is gehaald, maar wel jammer dat Ajax nu met 10 man staat in de Verlenging. Het is ontzettend spannend, alles kan nog gebeuren, wie pakt die beker? AZ of Ajax? EDIT: Poll toegevoegd. EDIT: Poll verwijderd, wedstrijd is afgelopen. Bewerkt: 6 mei 2007 door Clowntje_93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tunix Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Kom op AZ! Versla 020! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ik hoop AZ, ik gun het Louis van Gaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Nou, de 105 minuten zijn we ook weer gepasseerd. Ik moet toegeven dat dit kwartier het er niet best uitzag voor Ajax, en ze willen volgens mij alleen maar verdedigen om bij de penalty's aan te komen. EDIT: Penalty's worden het dus. Dit kan nog erg spannend worden, ik had in de poll op AZ gestemd(2e vraag), maar alles kan nu nog... EDIT: Hoera, van Gaal grijpt mis! Na 12 penalty's die er allemaal in gingen, hield de keeper van Ajax(Stekelenburg) het schot van Ryan Donk tegen, waarna Davids scoorde, wat een overwinning van de Amsterdammers opleverde. Ik ben hier natuurlijk heel erg blij mee. AFC AJAX! Bewerkt: 6 mei 2007 door Clowntje_93 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Jaja, zo'n poll is natuurlijk verschrikkelijk overbodig als we van tevoren hadden geweten dat ene Edgar Davids de beslissende penalty zou nemen, want uiteraard gaat zo'n bal erin! (1996 boeit niet meer, na 10 jaar is zoiets verjaart...) Geweldige wedstrijd om te zien overigens, maar niet zozeer vanwege het vertoonde voetbal. Dat was namelijk niet van topniveau, maar de inzet en strijd waren werkelijk schitterend. De spelers die één voor één een kleine pauze nodig hadden wegens kramp, of zou het tijdrekken van Ajax zijn geweest? Maakt ook niet uit, mijn dag kan niet meer stuk. Ajax heeft de KNVB-beker en Edgar Davids maakte de beslissende penalty, helemaal geweldig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 het was idd een mooie penalty van Davids. ook al werd het beslist door strafschoppen, ik vind dat ze beide goed voetbal laten zien. toch blijf ik het wel lullig vinden voor Ryan Donk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Een verschrikkelijk spannende wedstrijd ik durfde niet eens te gaan plassen en dat zegt wat. AZ was, zeker in de 1ste helft en in beide verlengingen de betere ploeg maar Lucky Ajax bleef overeind en dan valt gelukkig de loterij in "ons" voordeel uit. Sheep is blij, al had ik het AZ op grond van het spel ook wel gegund......hopelijk doen beide ploegen het goed in Europa straks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Dit gun ik Edje ook wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Clowntje_93 Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ja, het was wel een beetje zielig voor Donk hoor, hij is nog zo jong, net begonnen, en de hele club zal nu boos op hem zijn, het komende half jaar zal hij veel minder in de basis geplaatst worden, en zijn ego is enorm gebroken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Jammer. Hoopte op AZ, maarja. En wat is die Gabri een sukkel zeg. En ook jammer voor Donk, wel een geweldige redding van Stekelenburg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NilsHolgersson Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ja, het was wel een beetje zielig voor Donk hoor, hij is nog zo jong, net begonnen, en de hele club zal nu boos op hem zijn, het komende half jaar zal hij veel minder in de basis geplaatst worden, en zijn ego is enorm gebroken. Nee, zo is Louis helemaal niet joh. Die neemt jonge spelers juist in bescherming. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Ja, het was wel een beetje zielig voor Donk hoor, hij is nog zo jong, net begonnen, en de hele club zal nu boos op hem zijn, het komende half jaar zal hij veel minder in de basis geplaatst worden, en zijn ego is enorm gebroken. Nee, zo is Louis helemaal niet joh. Die neemt jonge spelers juist in bescherming. en het team was niet boos op hem volgens mij. ze zaten hem ook te troosten met zijn allen. ze leven met hem mee, dat weet ik zeker het kost hem heus geen basisplaats of wissel, hij is een geweldige voetballer ( en nog jong ) en ze zullen hem vast neit verspillen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2007 Tis sneu voor Donk dat hij die penalty mist, maar ik heb wel respect ervoor dat hij het doet. Het was weliswaar enigzins gedwongen maar om daar in zo'n volle Kuip een penalty te moeten nemen in Sudden Death, dat doe je niet zo makkelijk even, lijkt mij (ik kan niet uit ervaring spreken natuurlijk). Hem nu buiten de selectie zetten zou toch wel erg kinderachtig zijn, hij maakt wel eens een foutje maar hij verdedigt goed naar mijn weten. Overigens heb ik er flink de pest in dat Ajax won, AZ had lange tijd het betere van het spel. Twee dikke kansen en twee niet gegeven penalties, daar moet er toch eigenlijk minimaal eentje van in. Dat ze dan verliezen vind ik erg zuur, overigens niet omdat ik het Ajax in principe niet gun, maar op vertoond spel niet. Waar die kramp van hun vandaan kwam snap ik niet, want sowieso de laatste 30 minuten hebben ze alleen staan te verdedigen. Ik hou me vast aan "driemaal is scheepsrecht", AZ als winnaar van de Play-offs -> CL voorronde . Hebben ze allemaal wat . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 Jammer dat Az veloor. Ook al ben ik helemaal geen Ajax fan toch wil ik de mensen van Ajax feliciteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2007 VAN GAAL , GEEN BEKER EN GEEN SCHAAL ik ga vanaaf naar de ajaxhuldeging in Amsterdam ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.