Jump to content

Paintshop pro


sevaboy

Recommended Posts

Is het een trail of een full versie?

probeer hem eens te downloaden want ik heb dat een keer gedownload en dat was een full versie, maar het was wel niet op die site !

Link to comment
Delen op andere websites

Welke site dan?

Probeer eerst de vorige website die ik je gaf en als dat niet de full version is zeg het dan, dan zoek ik even voor je verder !

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet, maar wat jullie nu doen mag niet he ;)

als je psp ergens op een site gratis kan downloaden is het illegaal en je mag niet over downloads van illegale producten praten op dit forum

EDIT: ik heb het verhaal over Psp weggehaald want ik verwarde Paint shop Pro Met Photoshop en had het dus over Photoshop

Bewerkt: door .Djanick
Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkheid: Die versie is een demo.

Hoe weet je eigenlijk of dat demo is of niet? En wat is het verschil ?

Dat het een demo is kan je zien op die pagina zelf, er staat achter Vergunning: Demo.

Er is in feite nooit zoveel verschil tussen een demo en een full version (het verschil is bij elk programma anders), alleen is er de beperkte houdbaarheid van een demo om het maar even zo te zeggen. Een demo bij een programma als deze is namelijk maar een aantal dagen te gebruiken, bij deze denk ik een maand. Dat stelt jou in staat de volledige kracht van het programma te ontdekken zodat je het na de testperiode aan kan schaffen als je dat wil.

Over gratis hele versies wil ik niets meer zien btw.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke site dan?

Probeer eerst de vorige website die ik je gaf en als dat niet de full version is zeg het dan, dan zoek ik even voor je verder !

Het is de demo :duh: En Preddy waarom wil je de gratis hele versies niet zien :?

Link to comment
Delen op andere websites

Welke site dan?

Probeer eerst de vorige website die ik je gaf en als dat niet de full version is zeg het dan, dan zoek ik even voor je verder !

Het is de demo :duh: En Preddy waarom wil je de gratis hele versies niet zien :?

Omdat het programma niet gratis is, erover praten valt dus in de categorie illegaal en dat is dan weer tegen de regels (zie warez gedeelte). Wil je het hele programma, dan moet je ervoor betalen, zo simpel is het eigenlijk :).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er dan niet illegaal. :duh:

BIjna alles is illegaaal zelfs LImewire en Bearshare :duh:

Alles is legaal, zolang je er maar voor betaalt. Heb je iets dat geld kost en je hebt er niet voor betaald, dan is het illegaal. Hoef je niet te betalen voor een product, dan kan het moeilijk illegaal zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...