Damos Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Wat vinden jullie van Crysis deze game is van de makers van Farcry maar deze is veel beter. Het speelt in 3 episodes gewoon in de jungle dan weer in de jungle maar alles bevroren en in een soort ruimteschip van de Aliens. Een van de ontwikkelaars zegt dat hij te goed is voor de ps3 en xbox360. Ze zijn dus gewoon te zwak om de game te draaien. Je hebt ook heel veel functies je kan veel kapot maken etc. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Wat vinden jullie van Crysis deze game is van de makers van Farcry maar deze is veel beter.Het speelt in 3 episodes gewoon in de jungle dan weer in de jungle maar alles bevroren en in een soort ruimteschip van de Aliens. Een van de ontwikkelaars zegt dat hij te goed is voor de ps3 en xbox360. Ze zijn dus gewoon te zwak om de game te draaien. Je hebt ook heel veel functies je kan veel kapot maken etc. Laat is wat info zien? Screenshots filmpjes informatie met tekst. Ik weet wel wat het spel is maar velen misschien niet. O en dat over die X360 en PS3 klopt niet. Dat is later teruggedraaid. Kan ook niet anders, anders zou iedereen die een PS3 of X360 heeft gekocht genaaid zijn Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Dat is een filmpje er van ! Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Ik zal wat meer informatie geven: De first person shooter Crysis belooft een revolutie in het genre te worden. De game gaat over Jake Dunn, een Amerikaanse soldaat die in het jaar 2020 een meteorietcrash in Korea moet onderzoeken. Opvallend is dat de game is opgedeeld in drie episodes; in de eerste banjer je als speler door de Koreaanse jungle, in het tweede opent de meteoriet zich en speel je in dezelfde jungle, maar dan bevoren. In de derde episode zul je een ruimteschip van de aliens moeten infiltreren, waar geen zwaartekracht is. Volgens de makers zal het alles bevatten dat Far Cry ook had, maar dan meer, beter én mooier. Dat laatste komt tot uiting in de jungle-setting, waar werkelijk élk strohalmpje meewuift met de wind en vertrapt wordt onder de voeten van de speler. Opvallend is dat de game ook enkele RPG-elementen à la Deus Ex meekrijgt. Het pak van de speler valt namelijk te upgraden, voor extra snelheid, kracht of bepantsering. Bron: Insidegamer.nl Crysis draait op een nieuwe engine genaamd de Crytek 2 engine. Crytek stond eerst bekend als de ontwikkelaar van Far Cry. Deze game gaat er dan ook verdacht veel op lijken. Wat deze engine doet is niet echt in woorden uit te leggen dus vandaar dit filmpje. Dit laat precies zien hoe de enige is opgebouwd en wat hem zo speciaal maakt. CRYTEK2 ENGINE Veel kijkplezier. O en het gerucht dat hij alleen voor de PC zou komen omdat het spel te zwak zou zijn voor de X360 en PS3 is niet waar: Zie persbericht van 17 januari 2007. EA ontkent 360-versie Crysis Nieuws | 17 januari 2007 - Uitgever Electronic Arts heeft het gerucht dat PC-shooter Crysis ook op de Xbox 360 zal verschijnen ontkracht. Volgens EA werkt ontwikkelaar Crytek momenteel alleen aan de PC-versie, die later dit jaar moet verschijnen, en is een consoleversie niet aan de orde. “Discussies over een Xbox 360-versie zijn volledig speculatief”, aldus ’s werelds grootste games-bedrijf. De geruchten over ‘Crysis 360’ werden eerder deze week verspreid door verschillende 1UP redacteuren, naar aanleiding van diverse gesprekken en discussies op de Consumer Electronics Show in Las Vegas. Daar werd naar verluidt gesproken over een 360-versie van Crysis, die zich in dezelfde wereld als de PC-game zou afspelen, maar door de iets beperktere grafische kracht van de Xbox 360 niet hetzelfde zou zijn. Dat was overigens niet de eerste keer dat de link naar een consoleversie werd gelegd. Afgelopen oktober. Michael Khaimzon, lead artist van Crysis, vertelde toen al dat een overzetting naar de PlayStation 3 of de Xbox 360 in zijn ogen goed mogelijk was, al voegde hij er toen al aan toe dat dan wel gekeken moest worden in hoeverre de kwaliteit van het spel opgeofferd zou moeten worden. Bron: Insidegamer.nl Later werd dit terugedraaid en komt er waarschijnlijk wel een X360 versie. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Ik heb nu ik eindelijk een nieuwe pc heb die Far Cry wel aankan dat spel nog eens uit de kast gehaald, en ik moet zeggen, als Crysis alleen al even goed wordt als Far Cry, laat staan beter, wordt het een echte topgame! Ik heb ook gelezen in de PC Gameplay (tijdschrift) dat de ontwikkelaar tijdens een interview heeft gezegd dat als je Far Cry op high kan spelen je pc Crysis ook aankan (wel niet op de hoogste settings natuurlijk), dus met mijn system specs zit het in ieder geval al goed. Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.