doom Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Ik was in ene stad vierra robbara of zoiets et voorbiij de grote brug in San fierro Dus ik ging zo naar de boatschool en opeens zag ik daar een geel gebied net zoals je in LS heb met de gangs dus ik keek goed en je zag ook echt gangleden van de varois los aztecs en ik probeer dat gebied in te nemen maar dat lukt niet. Is het iemand al gelukt om dat gebied daar te veroveren en als datz o is hoe moet dat dan :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 het is een soort bug ofzo iets. Heb ik ergens anders gelezen in een andere forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Bij mij is dat gebied ook geel. Mazzeltje kan je hier een link plaatsen naar die topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Sorry , Ik weet niet meer waar die staat en hoe dat Topic heet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Waar kan je eigenlijk topics vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 bij search , helemaal links boven ergens. daar typ je wat in en dan kijkt hij of er wat van bestaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Bug?? Volgens mij is het gewoon een soort extra "bonus" gebied :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Geen Bug , heeft iedereen , en ja is over te nemen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Idd, alleen er spawnen weinig Los Santos Vagos daar. De Varios Los Aztecas zitten in het zuiden van Los Santos, met die babyblauwe kleding.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Idd, alleen er spawnen weinig Los Santos Vagos daar.De Varios Los Aztecas zitten in het zuiden van Los Santos, met die babyblauwe kleding.... kan je terug gebieden veroveren in los santos na een tijdje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Als je weer terug bent in Los Santos ? Ja dan kan je weer gebieden veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Als je weer terug bent in Los Santos ? Ja dan kan je weer gebieden veroveren waneer ga je terug naar los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devil in A Box Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Als je weer terug bent in Los Santos ? Ja dan kan je weer gebieden veroveren waneer ga je terug naar los santos Speel de missies dan zul je dat wel zien. Na de missies in Las Venturas ga je terug naar Los Santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Bug??Volgens mij is het gewoon een soort extra "bonus" gebied :unsure: geen bonus, want ik heb de 100% territory en ik tierra robada is nooit geel geweest bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Ik was in ene stad vierra robbara of zoiets et voorbiij de grote brug in San fierroDus ik ging zo naar de boatschool en opeens zag ik daar een geel gebied net zoals je in LS heb met de gangs dus ik keek goed en je zag ook echt gangleden van de varois los aztecs en ik probeer dat gebied in te nemen maar dat lukt niet. Is het iemand al gelukt om dat gebied daar te veroveren en als datz o is hoe moet dat dan :huh: Ik had het ook maar na dat ik end of the line had gedaan was het niet meer geel. ik had ook een paars gebied in LV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.