Jump to content

varios los aztecs

doom

Recommended Posts

Ik was in ene stad vierra robbara of zoiets et voorbiij de grote brug in San fierro

Dus ik ging zo naar de boatschool en opeens zag ik daar een geel gebied net zoals je in LS heb met de gangs dus ik keek goed en je zag ook echt gangleden van de varois los aztecs en ik probeer dat gebied in te nemen maar dat lukt niet.

Is het iemand al gelukt om dat gebied daar te veroveren en als datz o is hoe moet dat dan :huh:

Delen op andere websites

Als je weer terug bent in Los Santos ?

Ja dan kan je weer gebieden veroveren

waneer ga je terug naar los santos

Speel de missies dan zul je dat wel zien.

Na de missies in Las Venturas ga je terug naar Los Santos ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
Ik was in ene stad vierra robbara of zoiets et voorbiij de grote brug in San fierro

Dus ik ging zo naar de boatschool en opeens zag ik daar een geel gebied net zoals je in LS heb met de gangs dus ik keek goed en je zag ook echt gangleden van de varois los aztecs en ik probeer dat gebied in te nemen maar dat lukt niet.

Is het iemand al gelukt om dat gebied daar te veroveren en als datz o is hoe moet dat dan :huh:

Ik had het ook maar na dat ik end of the line had gedaan was het niet meer geel.

ik had ook een paars gebied in LV

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...