ContRa Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Nog een topic + ff een vraag ik zie hem niet hier staan.. maar bij Vice City kon je je eigen muziek er in zetten kan dit hier ook..? Reageren
-eend- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ja, dit kan door dit te doen. Je muziek moeten mp3. bestandjes zijn. Die zet je dan in de map: C:\Documents and Settings\\*je naam*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks . Dan start je gta sa op en ga je naar options >> audio >> user track options ( zoiets want ik zegt t uit mn hoofd ) en doe je: Scan user track player Veel succes Reageren
ContRa Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Dankje man.. dus muziek wat ik heb in User Tracks zetten en dan heb je MP3 player in die auto he? Reageren
-eend- Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Ja, maar let wel op dat het MP3. bestandjes zijn. De andere muziek bestanden werken er niet op. En vergeet ook niet je user trackplayer te scannen zodat het werkt. Anders hoor je alleen maar reclame. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 (bewerkt) Dankje man.. dus muziek wat ik heb in User Tracks zetten en dan heb je MP3 player in die auto he? Nee, je moet je muziek in de user track zetten (allen .wav of .mp3 werkt), maar dara na moet je san andreas opstarten en dan kom je bij het menu waar ergens OPTIONS staat. Dan moet je daraop klikken en dan op AUDIO klikken en dan op USER TRACK OPTIONS of zoiets. Dan om iets met scannen effe wachten en dan kun je in de auto/motor.vliegtuig als je het op user tarck speler zet je eigen muziek beluisteren @ hierboven: .wav werkt ook Bewerkt: 6 mei 2007 door michaelfivez Reageren
ContRa Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Dankje man.. dus muziek wat ik heb in User Tracks zetten en dan heb je MP3 player in die auto he? Ik heb al getest hij doet het al!! dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.