spoeky Geplaatst: 6 mei 2007 Rapport Geplaatst: 6 mei 2007 Heey Ik heb problemen met samp. Installeren lukt wel, maar het spel zelf niet. Een server heb ik. Daar klik ik dubbel op en daarna op connect. Daarna start samp op. Het filmpje van sa komt. Daarna zie ik waar normaal gta san andreas staat, samp. Maar ik kom gewoon in het menu. Load game doet het niet. New game wel. Als ik dat doe kom ik in vinewood. Maar ik kan de camera niet bewegen. Cj kan wel bewegen. Ik heb ook browser_fix_01b erop moeten zetten. Ik heb gehoort dat het niet hoort dat je het menu te zien krijgt. Maar als ik samp afsluit krijg ik ook een foutmelding. Zie de foto. Dit krijg ik dan 50 keer! Daarna laat hij zien: Dit progamma werkt niet meer. Ik heb windows vista en Gta Sa versie 1.1. Wat is de fout? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Je hebt GTA SA Versie 1.0 nodig en de acces violation los je doormiddel van dit topic op: http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0 GTA SA VErsie 1.0 downgrader: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...mp;showfile=67# Reageren
spoeky Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Je hebt GTA SA Versie 1.0 nodig en de acces violation los je doormiddel van dit topic op:http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0 GTA SA VErsie 1.0 downgrader: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...mp;showfile=67# Ik heb gta san andreas opnieuw geinstalleerd. Daarna probeerde ik te downgraden. Maar hij zegt: Nothing to do, the files are already updated. Dat betekend dus dat ik al versie 1 hebt, terwijl er in het menu toch echt versie 1.1 staat! Welke versie heb ik nu? Bewerkt: 7 mei 2007 door spoeky Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Je hebt GTA SA Versie 1.0 nodig en de acces violation los je doormiddel van dit topic op:http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=1325.0 GTA SA VErsie 1.0 downgrader: http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...mp;showfile=67# Ik heb gta san andreas opnieuw geinstalleerd. Daarna probeerde ik te downgraden. Maar hij zegt: Nothing to do, the files are already updated. Dat betekend dus dat ik al versie 1 hebt, terwijl er in het menu toch echt versie 1.1 staat! Welke versie heb ik nu? Als ik dan nog even over je fout mag reageren, ik betwijfel of het aan je versie ligt wat ik meende dat je met een V2 voor Vinewood komt te staan. In ieder geval, aan de patch enkel heb je niet genoeg. Je hebt zowel de 'main.scm' als de 'script.img' nodig van V1. Ik heb ze voor de zekerheid maar voor je in de bijlage gedaan, op de hoop dat het helpt, al betwijfel ik dat. Na het downloaden even uitpakken en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Maak s.v.p. wel back-ups van de bestanden die je gaat overschrijden. Nogmaals; ik betwijfel of het helpt, maar nooit geschoten is immers altijd mis. Zou het ook niet aan Vista kunnen liggen? V1 files: Bewerkt: 7 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
spoeky Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Ik ga het proberen om main.scm en script.img te veranderen. Hierna ga ik het overnieuw proberen met installeren. Bedankt voor het sturen -Matthijs-! Edit: Ik starte net Gta San Andreas op en ik zag in het menu geen versie 1.1 meer staan! Dus blijkbaar heb ik nu versie 1! Bedankt! Ik ga nu proberen om samp te installeren. Mischien doet ie het nu wel, omdat ik versie 1 heb. Hij doet het samp! -Matthijs- en Ikt bedankt voor jullie hulp! Bewerkt: 7 mei 2007 door spoeky Reageren
Rob de R Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) heey, ik heb hetzelfde probleem, maar ik snap de uitleg niet echt goed. Zou je het nog een keer duidelijker kunnen uitleggen? even om het duidelijker te maken, ik heb volgens mij gewoon versie 1.0. Ik heb de normale samp die jullie aanbevelen. Maar als ik een server connect kom ik gewoon bij mijn normale gta menu terecht. Wat moet ik daaraan doen ?:O Bewerkt: 14 mei 2007 door Rob de R Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 heey, ik heb hetzelfde probleem, maar ik snap de uitleg niet echt goed. Zou je het nog een keer duidelijker kunnen uitleggen? Ik wil het wel wat duidelijker uitleggen. In mijn bericht hierboven staan in de bijlagen 2 bestanden. Download die. (Het is één ingepakt bestand.) Pak het bestand uit en er zullen twee bestanden uitkomen, namelijk de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Die twee bestanden moet je kopieëren naar de volgende map: 'Deze computer/*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel een back-up van de bestanden die er zal staan. Deze bestanden die je nu download zullen de al bestaande bestanden vervangen. Om dat te voorkomen maak je een back-up. Een back-up is dus eigenlijk een kopie van een bestand. Zet deze overigens in een map waar je hem wel weer terug vindt, bij voorkeur in een speciale nieuwe map. *= Je schijf. Waarschijnlijk (C:). Voordat je dit moet doen moet je wel zeker weten wat jou versie is. Dit kun je nagaan door San Andreas op te starten. Rechts, waarschijnlijk onderin zie je je versienummer staan. Staat er niets, dan heb je gewoon V1 en hoef je het hier bovenstaande niet te doen. Dan is er namelijk iets anders aan de hand. Reageren
superjetze Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Heey Ik heb problemen met samp. Installeren lukt wel, maar het spel zelf niet. Een server heb ik. Daar klik ik dubbel op en daarna op connect. Daarna start samp op. Het filmpje van sa komt. Daarna zie ik waar normaal gta san andreas staat, samp. Maar ik kom gewoon in het menu. Load game doet het niet. New game wel. Als ik dat doe kom ik in vinewood. Maar ik kan de camera niet bewegen. Cj kan wel bewegen. Ik heb ook browser_fix_01b erop moeten zetten. Ik heb gehoort dat het niet hoort dat je het menu te zien krijgt. Maar als ik samp afsluit krijg ik ook een foutmelding. Zie de foto. Dit krijg ik dan 50 keer! Daarna laat hij zien: Dit progamma werkt niet meer. Ik heb windows vista en Gta Sa versie 1.1. Wat is de fout? Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt! je kan ook gewoon enter ingedrukt houwden.. als ze weg zijn wil het... Reageren
Dynamic Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Je moet niet versie 1.1 hebben maar 1.0 Kijk matthijs zijn uitleg hiervoor. Reageren
spoeky Geplaatst: 27 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Hij doet het inmiddels al weer. Dat enter truukje heb ik ook ff gebruikt. Maar mijn vader heeft donderdag windows xp erweer op gezet. Ik krijg die foutmeldingen niet meer! Het lag gewoon aan vista. Iedereen bedankt voor jullie hulp! Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) hey ik heb ook zoiets maar bij mij staat acces violation at adress 004CC638 in module samp.exe readof adress 000000000 Bewerkt: 2 juni 2007 door jens_nl_nl Reageren
jeroenboem Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 hey ik heb ook zoiets maar bij mij staat acces violation at adress 004CC638 in module samp.exe readof adress 000000000 Ik heb die file uitgepakt en bij script gezet maar ik kan nogsteeds niet downgraden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 hey ik heb ook zoiets maar bij mij staat acces violation at adress 004CC638 in module samp.exe readof adress 000000000 Hiervoor is een fix te downloaden. Die fix kan je hier downloaden. hey ik heb ook zoiets maar bij mij staat acces violation at adress 004CC638 in module samp.exe readof adress 000000000 Ik heb die file uitgepakt en bij script gezet maar ik kan nogsteeds niet downgraden Als je die bestanden vervangt, dan ben je als het ware al aan het downgraden. Je doet het dan zeg maar handmatig. Als je niet kan downgraden dan heb je waarschijnlijk al gewoon V1. Dit kan je overigens in het hoofdmenu zien. Zie je V2 staan, dan heb je vanzelfsprekend V2. Staat er V1.1 of niets, dan heb je gewoon V1. Reageren
blankie13 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 hallo, ik heb een vraag, Ik wil samp gaan spelen, hat gta sa V2 en gwn gedowngrade naar v1 staat niks meer links onder in me beeld, maar als ik samp open en in een server wil gaan, start hij gewoon weer de normale GTA sa Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) hallo, ik heb een vraag, Ik wil samp gaan spelen, hat gta sa V2 en gwn gedowngrade naar v1 staat niks meer links onder in me beeld, maar als ik samp open en in een server wil gaan, start hij gewoon weer de normale GTA sa Welkom op het forum Blankie.! Je kan het beste gebruik maken van deze tutorial, hiermee staat het in stappen aangegeven wat je moet doen, aangezien sommige mensen een klein stapje overslaan vraag ik me af of je wel op '' Internet '' heb gedrukt want waarschijnlijk sta je nu nog op '' Favorites '' Bewerkt: 29 mei 2009 door GekkieJ01 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.