Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op het eerste gezicht ziet de signature er wel leuk uit. Maar als ik dan naar de achtergrond kijk dan vind ik hem plots wat minder. Ik vind het effect dat je op de achtergrond hebt toegepast niet echt mooi en je hebt ook een paar rare witte plekken in de achtergrond. Wel passen de kleuren goed bij de render.

Render past dus ook goed bij de achtergrond zoals ik hierboven al vermeld had. En ook is hij goed ingeblend, dus hier heb ik geen verdere commentaar op.

De tekst vind ik vrij goed, simpele maar mooie effecten, kleuren die goed bij de achtergrond passen en een gepast font. Maar ik zie ook een paar minpunten aan de tekst. Ik vind hem niet zo goed geplaatst, je kon hem beter wat verder van het randje plaatsen. Ook kon je de opacity misschien iets lager zetten dat zou beter staan.

Het randje vind ik origineel en leuk, hier heb ik niets op aan te merken.

Conclusie; Over het algemeen valt hij best nog mee, er zijn gewoon een paar kleine puntjes die je misschien kunt veranderen. En de grootte punten die ik heb genoemd zijn dan weer een kwestie van smaak. Je zal dus zeker een waardige tegenstander zijn bij de SOTM. Alvast veel succes met de wedstrijd. En ik kan er ook misschien nog een cijfertje aan plakken, je krijgt van mij een 7.5/10. Niet heel goed, niet slecht, gewoon goed. ^^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem ook niet echt mooi maar het is moeilijk om een GTA signature te maken ik vind de hele boel slecht gemaakt dus sorry een 6.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:
Ik vind hem ook niet echt mooi maar het is moeilijk om een GTA signature te maken ik vind de hele boel slecht gemaakt dus sorry een 6.

ik vind dit zulke domme rates eerlijk gezegd, je zegt alleen "ik vind de hele boel slecht gemaakt" ondersteun je argumenten eens, onderbouw het met opbouwende kritiek, wat er allemaal beter kan enzo want van zulke rates word ik de laatste tijd echt gek :bier:

oke dan nu de rate ;)

+ punten:

- je hebt goed gebruikt gemaakt van feather en zo gaat je render lekker door in de BG

- je font is normaal, past er ook lekker bij en goede kleur gebruikt

- de linkerkant van je bg is mooi gedaan *vind de rechterkant iets minder*

- punten:

- ik vind de rechterkant van je sign iets te druk, ook zit er bij het stuk onder de arm *rechter* nog een normaal stuk BG, waarschijnlijk heb je dit dan ook gewoon over het hoofd gezien toen je de BG effecten gaf :)

- ik zie in de border boven de normale render nog een oog, dit vind ik wel jammer

cijfer: 7,5/10 *ik doe ook mee met SOTM dus het word een leuke boel met ervaren mensen waar ik het tegen moet opnemen*

Geplaatst:

Het heeft wel iets.

Ook een hele mooie render.

En die render past bij de foto.

Ik geef je voor deze sig een mooi cijfer.

Namelijk een 8

Zeer mooi gedaan :dans: .

Comment :

- punten

: De achtergrond vind ik makkelijk gedaan je hebt een sprayed strokes gedaan en dat vind ik veel te gemakkelijk ook die border rond je render vind ik slecht gedaan

+ punten :

De font vind ik heel mooi

Rate 4/10

Greetings .Syfes

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Echt heel mooi gemaakt!

Jij kan er echt wel wat van!

De kleuren passen allemaal heel goed bij elkaar, maar er is iets te veel grijs...

8/10!

ik vind dit zulke domme rates eerlijk gezegd, je zegt alleen "ik vind de hele boel slecht gemaakt" ondersteun je argumenten eens, onderbouw het met opbouwende kritiek, wat er allemaal beter kan enzo want van zulke rates word ik de laatste tijd echt gek :bier:

oke dan nu de rate ;)

+ punten:

- je hebt goed gebruikt gemaakt van feather en zo gaat je render lekker door in de BG

- je font is normaal, past er ook lekker bij en goede kleur gebruikt

- de linkerkant van je bg is mooi gedaan *vind de rechterkant iets minder*

- punten:

- ik vind de rechterkant van je sign iets te druk, ook zit er bij het stuk onder de arm *rechter* nog een normaal stuk BG, waarschijnlijk heb je dit dan ook gewoon over het hoofd gezien toen je de BG effecten gaf :)

- ik zie in de border boven de normale render nog een oog, dit vind ik wel jammer

cijfer: 7,5/10 *ik doe ook mee met SOTM dus het word een leuke boel met ervaren mensen waar ik het tegen moet opnemen*

Sorry hoor meneertje praatjes maker maar als er een comment op joun signature komt ga je meteen de boel afzeiken of je plaatjes sturen van je zogenaamde harde werk voor op je layers als iemand jou signature niet mooi vind kom je zelf net zo goed met ' Ik begrijp dit niet, ik heb me 99% op de BG geconentreert ' of ' WTF '

Dus je hoeft geen commentaar op mij te leveren terwijl je zelf net zo hard doet.

Je zegt wel Onderbouw het met critieken ik en ik zeg ' het is heel moeilijk om een GTA signature te maken '

Dus daarmee bedoel ik dat ik niks weet en hij vraagt zelf om mening of comment dus dan zeg ik dat,

En je zegt dat je er gek van word weetje waar ik me aan ereger dat jij iedereen een lage cijfer geeft terwijl hun sig's 10 keer mooier zijn dan de joune.

En nu back to topic jij uit je mening ik uitte mijn mening.

Om toch ONTOPIC te blijfen :

.Antonio je kunt best mooie signatures maken alleen probeer de achtergrond beetje naar een GTA sfeer te creeëren.

Bewerkt: door Muay Thai

Ik ga nu al verliezen met SOTM, omdat ik oud werk inleverde :puh:

Mooie Sig:

De Render is mooi maar de Effecten zijn er teveel :( Het heerst een beetje

De BG is jammer genoeg niks aan gedaan

De Front is mooi, alleen gebruik je die altijd (neem me niet kwalijk als ik fout heb)

De Border is ook mooi, niet te opvallend :Y

7/10

Bewerkt: door Agent Kellerman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...