Backsmash Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 hoi, ik zat op internet te kijken en daar kwam ik IDE controllers tegen. Er stond bij dat je met die 2 IDE poorten extra kreeg, en zo dus 4 schijven erbij kan krijgen. Nu zei mn plaatselijke pc-boer dat je maximaal 2 IDE schijven kan omdat als je er meer hebt je moederbord t niet pakt. Kan dit nu of niet? Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 In een PC zitten er standaard 2. Je kan er dan nog 2 bij doen. dus in totaal 4. Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 hoi,ik zat op internet te kijken en daar kwam ik IDE controllers tegen. Er stond bij dat je met die 2 IDE poorten extra kreeg, en zo dus 4 schijven erbij kan krijgen. Nu zei mn plaatselijke pc-boer dat je maximaal 2 IDE schijven kan omdat als je er meer hebt je moederbord t niet pakt. Kan dit nu of niet? Het ligt in dit geval aan je moederbord. Probeer op de site van de fabrikant wat informatie in te winnen. Een "standaard" moederbord heeft 2 IDE poorten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.