GTA4Lofe Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hij is een normale burger, maar hij draagt een pistool bij zich. Hij rijdt (meestal rond) in een bobcat. bobcat komt ook voor in de woestijn met de lijkenzakken. als je tegen hem aanbots zegt hij dingen zoals: be careful boy or must i put you in my trunk!!! Als je daag posotieve op reageerd foe thij niets, als je negatiev erop reageerd ga hij je schieten. Tadaa probleem opgelost. Hij is de killer. Kijkd e onderste screen
GTA4Lofe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Kijk bij fort Carson. zal je zelf zien met je mod . hij rijdt daar of loopt daar rond. Kijk zelf maar dan oordeel je pas!!!! Dus voor alle duidelijk heid. DIT IS GEEN MOD DIT EEN IS EEN EGTE PED!!!!! Bewerkt: 7 mei 2007 door GTA4Lofe
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Nou ik heb zo'n gozer nog nooit gezien en waarom zou The Panopticon Killer in de buurt van Fort Carson rondlopen en hij ziet er ook niet uit als Leatherface dit is 100% zeker een mod want als je tussen peds kijkt(in je SA map) staat er niet zo'n gozer tussen. Dus leuk geprobeerd, maar slecht gelogen.
GTA4Lofe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Gozer kijk zelf dan. ik lieg niet over die dingen hij loopt in die woestijn gebieden rond. die fotos loop ik net t e maken. bigfoot is nep deze niet
GTA4Lofe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hoppa nog een foto ervan (let nie pp mn kleren heb ik van deze site afgehaald) De Killer is die gozer van de lijken. Blijf maar zoeken in je mappen je zal um zien
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Maar dan alsnog is het niet The Panopticon Killer en geen Easter Egg.
GTA4Lofe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hij si wel de killer. Hij rijdt altijd in en bobcat heel vreemd vindt j niet. en hij zeg rare dingen van i put you ina trunk nl vertaald. ik stop je in mijn kofferbak. Hij is het. leatherface niet maar de andere
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Ja ik heb hem ook gevonden maar waarom zou het The Panopticon Killer zijn het is gewoon een ped en hij heeft geen wapen bij mij. En wil je aub niet dubbelposten ik wil niet moderator gedrag vertonen maar omdat ik het persoonlijk heel irritant vind. Bewerkt: 7 mei 2007 door Clowntje_93
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 (bewerkt) Hier nóg een zónder wapen. Shit mijn upload ruimte is op ik doe hem wel op Imageshack. Bewerkt: 7 mei 2007 door Clowntje_93
GTA4Lofe Geplaatst: 7 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ten eertse: 1: In de woenstin ligt lijkenzakken met een kapoote auto (bobcat) 2: Hij rijdt altijd een bobcat 3: Hij zegt rare dingen zoals ill put you in my trunk 4: Hij draagt een wapen (dat het niet bij jou is vreemd) 5: Het is een zeldzame ped Hij is de Killer
Clowntje_93 Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Hoe weet je nou dat hij altijd in een bobcat rijdt je hebt hem misschien 1 keer zien rijden en dat was toevallig in een bobcat en de rest is gewoon slecht bewijs.
GTA-Sheep Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Het is een gewone ped met een wapen zoals er wel meer door de straten en gebieden van San Andreas lopen. Bovendien hebben we deze specifieke voetganger al vaker besproken en waren toen óók al van mening dat de zogenaamde Panopticon Killer niet bestaat. Leuk detail is trouwens dat Fort Carson daar niet eens in de buurt ligt. De screens laten slechts een ped zien met een pistool (die er in gemod kan zijn) dus dat is helaas geen bewijs. Topic gesloten....... Mocht iemand het daar niet mee eens zijn staat mijn PM-box natuurlijk altijd open
Recommended Posts