Jump to content

Welke auto is welke auto?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of er een topic over bestaat, maar ik zie op WikiGTA heel vaak bij de autogegevens NIET staan waarop een wagen is gebaseerd.

Aangezien ik veel van amerikaanse auto's weet kan ik misschien helpen, want deze info toevoegen op WikiGTA gaat niet.

Groeten, SabreTurbo

Bewerkt: door SabreTurbo
Geplaatst:

Als je er een paar weet kan je het denk ik hier gewoon in dit topic vertellen ;).Dan leest hier iemand het en die kan het op Wiki Gta Edditen

Geplaatst: (bewerkt)

Dan zal ik eens beginnen:

De (Cuban) Hermes is duidelijk een gecustomizde Mercury uit het tijdspan 1948-1951, zoals er al duizenden van bestaan:

http://images.google.nl/images?svnum=10&am...eldingen+zoeken

De Voodoo is en Chevrolet uit 1960, geen Impala, afgaande op de snelheid, maar een Bel Air, uiteraard aangepast voor het custom-car doeleinde

chev-60.jpg

60ChevCon03b.jpg

De Glendale heeft de achterkant, en waarschijnlijk ook het midden van een Dodge uit 1961:

Garlick5.jpg

Met de voorkant van een Ford, gok ik, aangezien de grille lijkt op een omgedraaide T-bird grille:

60tbird.jpg

De Sabre is een Buick Skylark (1970-1972) met een andere bumper en voorkant:

buick-skylark-1971a.jpg

Later meer ;)

SabreTurbo

Bewerkt: door SabreTurbo
Geplaatst:
Als je er een paar weet kan je het denk ik hier gewoon in dit topic vertellen ;).Dan leest hier iemand het en die kan het op Wiki Gta Edditen
Nee, liever niet in dit topic, aangezien de verantwoordelijke WikiGTA-medewerkers eerder in het WikiGTA-subforum kijken voor aanvullingen voor de walkthrough dan hier. We hebben twee topics waarin je terecht kunt voor dit soort dingen. In de Ideeënbus kun je ideeën kwijt voor WikiGTA: Wat mis je nog aan informatie op WikiGTA. Aangezien het toevoegen van de informatie die je bedoelt, SabreTurbo, kun je beter terecht in Foutje gevonden. Graag daar dus de dingen melden die je te melden hebt :)

Edit >> Ik verplaats dit wel naar het subforum WikiGTA...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...