Jump to content

GARAGE by je vliegbasis

De Gta Master

Recommended Posts

Je hebt normaal altyd dat kleine garagetje achter je huis maar je hebt ook zo hele grote die by my nooit open ging nu ik flight skill helemaal vol hebt gaat die ook open :D wat je daar allemaal niet in kan bewaren :D byvoorbeel de at 400 of veel autos !

Delen op andere websites

je kan er maar 4 voertuigen in zetten.

Echt jammer dat er nioet meer in kunnen

Vet jammer is ZOOOOO groot :D ik ga er denk een x een at 400 en 2 tanks in zetten (tanks heb ik er al in :D) en uhm een barracks oil of een pratiat alle leger voertuigen maar ik wil zo SWAt TANK !!! (blauwe tank die water spuit ) :D

Delen op andere websites

wilt iemand vertellen waaar die garage dan op je vliegveld zit,ik heb em helemaal door gezocht en ik vind 1 garage links van de school en je safehouse maar hij gaat niet open :(

Als je je savehouse (tower) uitkomt en gelijk de landingbaan overstreekt, daar staat een hangar en als je voor de deuren gaat staan, gaat hij open.

De garage is als je je safehouse uitkomt gelijk links. Geen idee waarom hij niet open gaat.

Delen op andere websites

ik wil ook zón SWAT Tank maar , ik weet echt niet waar ik die kan vinden.

jij wel mischien??

got it... bij je laatste missie, end of the line, moet je die stelen. ik had al eerder geprobeerd om hem te krijgen door een bepaald wanted level te halen, maar zag hem nooit, dus heb hem in die missie gelijk in een safehouse gezet en de missie gefailed. :D

Delen op andere websites

ik wil ook zón SWAT Tank maar , ik weet echt niet waar ik die kan vinden.

jij wel mischien??

got it... bij je laatste missie, end of the line, moet je die stelen. ik had al eerder geprobeerd om hem te krijgen door een bepaald wanted level te halen, maar zag hem nooit, dus heb hem in die missie gelijk in een safehouse gezet en de missie gefailed. :D

Heb die missie al lang gedaan ik heb het over na de game :)

en als garages niet open gaan me zelf gevonden tip druk op start en dan weer trug in game en hij gaat altyd open!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...